Vad vi har, att förlora

Mer
5 år 11 månader sedan #1059672 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
RYMD! Vad förstår du inte i denna mening: DU POSTAR FÖR MÅNGA STORA FILMKLIPP HELA DAGARNA OCH NÄTTERNA MED. Vad? Förstår du inte av detta enkla budskap?
Mer
5 år 11 månader sedan #1059673 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad vi har, att förlora
krokus, japp det är en känsla jag får, och det alla verkar ha anledning till att hata mig var en himla ensam natt när jag postade för många vids, jag ber om ursäkt för det, truely
Mer
5 år 11 månader sedan #1059674 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
du postar för många stora filmklipp fortfarande. du har inte ändrat ditt beteende alls, du bara SÄGER att du ändrat det.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059675 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad vi har, att förlora
Vilka vids har jag postat ispegelland? För många enligt dig
Mer
5 år 11 månader sedan #1059676 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
Jag har rapporterat ett flertal. Du postar för många enligt Admins tycke. Det är vad vi har att hålla oss till. Ca 1 om dan. Du har minst postad ett 20-tal, idag, om inte mer!
Mer
5 år 11 månader sedan #1059679 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Vad vi har, att förlora
Videoklippen lagras på Youtube och tar just ingen plats på Viska. Samma som med hotlinkade bilder. De hämtas från annat ställe än Viska.

Det var en stor smäll att Viska blev avstängd från webbhotellet one.com, det håller jag med om. Men, det var inte videoklippens storlek, utan andra saker (som jag inte har insyn i) som orsakade det. Nu fungerar Viska bra igen och det är tack vare Admin1!