Vad vi har, att förlora

Mer
5 år 11 månader sedan #1059644 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Vad vi har, att förlora
rymd har ju bett om ursäkt flera gånger nu. Ska inte den ursäkten hörsammas? Tycker det är ledsamt när man går så hårt åt någon som ångrar vad hon gjort. Jag tror inte hon är utsänd för att spamma eller har en dold agenda eller har flera konton. Tror hon är en ung tjej som mår dåligt av och till och att hon postade en mängd låtar och filmklipp kanske helt enkelt var för att hon tycker om det hon postar och vill dela med sig? Att hon är ute efter att skada Viska på nåt sätt har jag svårt att tro. I vilket syfte liksom? Hon säger att hon har diagnosen schizofreni och då är jag av åsikten att även hon hör hemma här, hon kan ha fattat några dåliga beslut men, det gör vi alla ibland. Tycker utomjordingen uttrycker sig bra angående att vara ung och psykiskt sjuk.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059645 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad vi har, att förlora
Jag har undrat i en annan tråd tidigare... Behövs det verkligen en filmtråd och en musiktråd på Viska?

Svara ärligt nu, hur många tittar på ALLA klipp i filmtråden och musiktråden?

Sedan tycker jag att det är riktigt trist att stora trådar, t ex Zoidars tråd och Slasktråden, numera är borta. Vet inte om Readys tråd är borta också?

Admin1 påstår att ingen orkar läsa dessa långa trådar från början till slut. Vad han däremot inte tänker på att det kan ha diskuterats något i dessa långa trådar som man vill söka på. T ex minns jag att Zoidar skrev i sin tråd om vilken musik han gillar, men nu kan jag inte söka på det...
Mer
5 år 11 månader sedan #1059646 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad vi har, att förlora
Lumpi,

Var har rymd bett om ursäkt? Jag har helt missat det. Vilken tråd?
Mer
5 år 11 månader sedan #1059648 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad vi har, att förlora

lumpi skrev: rymd har ju bett om ursäkt flera gånger nu. Ska inte den ursäkten hörsammas? Tycker det är ledsamt när man går så hårt åt någon som ångrar vad hon gjort. Jag tror inte hon är utsänd för att spamma eller har en dold agenda eller har flera konton. Tror hon är en ung tjej som mår dåligt av och till och att hon postade en mängd låtar och filmklipp kanske helt enkelt var för att hon tycker om det hon postar och vill dela med sig? Att hon är ute efter att skada Viska på nåt sätt har jag svårt att tro. I vilket syfte liksom? Hon säger att hon har diagnosen schizofreni och då är jag av åsikten att även hon hör hemma här, hon kan ha fattat några dåliga beslut men, det gör vi alla ibland. Tycker utomjordingen uttrycker sig bra angående att vara ung och psykiskt sjuk.


ja exakt så är det lumpi!
Mer
5 år 11 månader sedan #1059649 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Vad vi har, att förlora

krokus skrev: Lumpi,

Var har rymd bett om ursäkt? Jag har helt missat det. Vilken tråd?


I "jag är-tråden" Där fick hon en del bassning, som hon tog på ett värdigt sätt trycker jag.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059653 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
Vad spelar det för roll egentligen om man säger att man ångrar sig, men inte ändrar sitt beteende? Då är det ingen äkta ånger, om man fortsätter göra samma fel som man säger att man ångrar!