Vad vi har, att förlora

Mer
5 år 11 månader sedan #1059603 av Utomjordingen
:rotfl
Mer
5 år 11 månader sedan #1059604 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
Bra ide Richard! Så borde vi alla göra om resultatet är samma! :)
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1059607 av Utomjordingen
Nybörjare rösthörare kommer se deras verklighet en dag! Det blir tungt! Det kanske dröjer 10-20 år innan verkligheten kommer i kapp för dom som har diagnosen schizofreni. Då inser schizofrena att dom aldrig kan botas eller aldrig kan bli någonting I Verkliga Livet!

Under 10-20 år så har man verkligen blivit nedtryckt utav systemet! Så dom kan lika gärna klä sig i svart från första början och vara den här Svarta Ankan som simmar längst bak i kön i samhällets system.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059609 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
Jo det är nog mer än kämpigt att anpassa sig till röster, men nu kan vi ju inte för den skull, flera tusen personer bli lidande för rymds röster. Det är orimligt. Om nån hade röster som sa att de skulle bo i min soffa och äta min mat skulle jag slänga ut dem med huvudet före. Lite självbevarelsedrift är aldrig fel! :)
Mer
5 år 11 månader sedan #1059610 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
förresten tror jag inte denna bläckfisk med flera konton har så många röster, det är bara en ursäkt. Tror min bildskärm håller på att paja tyvärr.
Mer
5 år 11 månader sedan #1059612 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad vi har, att förlora
nej det var bara strömläget, hur det nu var så verkar bläckfiskens huvud vara borta p g a rapportering. Kanske Admin tar tag i henne.