Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1230129 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag tar en paus

PsychoWard skrev: det är rätt tydligt i den heliga bibeln att man inte ska döma andra människors motiv. att det är HERREN som rannsakar våra hjärtan. samt att man inte ska ljuga och förtala och inte heller följa med mobben. den heliga bibeln är en läxa i kärlek.


Tänker du på detta själv PW? Hur DU beter dig. Du ser bjälken i sitt öga men sån insikt hjälper föga.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1230130 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag tar en paus
nej, du vet inte vad jag ser.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230132 av Clean
Svar från Clean i ämnet Jag tar en paus
Jo det gör vi. Du ser bara det du vill se och det har du varit tydlig om. Och det är nazism, homofobi, kvinnohat och nu även sexuella övergrepp.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230134 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus

Amandara skrev:

PsychoWard skrev: det är rätt tydligt i den heliga bibeln att man inte ska döma andra människors motiv. att det är HERREN som rannsakar våra hjärtan. samt att man inte ska ljuga och förtala och inte heller följa med mobben. den heliga bibeln är en läxa i kärlek.


Tänker du på detta själv PW? Hur DU beter dig. Du ser bjälken i sitt öga men sån insikt hjälper föga.


PW ägnar sig nog inte åt självreflektion Amandara. Han lever i total okunskap om att han är creepy och tror att han har rätten på sin sida. Han är den mest okristligt person jag sett och hans gud är bara ett skådespel.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230135 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Faktum är att han använder Kristendomen som en ursäkt, som en anledning, som ett verktyg, till att bete sig illa. Det borde ge avsmak hos andra kristna. Andra kristna som verkligen är kristna menar jag.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230139 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag tar en paus
Alls som har bibelkunskap här på viska - samla ers krafter och bemöt PW i vad han säger! Hans tro är en satans melodi. Sån är inte kristendomen det vet jag även om jag inte tror. Säg de bra sakerna istället....där PW inte ens försöker skärpa sig. Kunde vara gött som motvikt. Ok jag har klagat på er kristna ibland, men nu känns det verkligen som att vi behöver lite GODA bibelord. Jag vet ändå att de överväger. PW.får ta sån oproportionerligt stor plats med sitt svavelosande dravel.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Amandara.