Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1230287 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Då måste PW ha varit psykotisk hela tiden på Viska. Han har varit likadan hela tiden.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230289 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Han är redig och klar, och klarar av att stor del av tiden leta reda på olika klipp och artiklar på youtube som han kan slänga i ansiktet på oss här på Viska. Jag tror inte att PW är psykiskt sjuk alls, han har visat stort förakt för psykiskt sjuka vid ett flertal tillfällen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230290 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag tar en paus
Kan undra vad PW har för kontakter och varifrån han får sina klipp?
Mer
4 år 2 månader sedan #1230292 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Jag tar en paus
Vår älskade Memphis ska inte behöva bli utsatt av så dumma ord om henne
Mer
4 år 2 månader sedan #1230294 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Tack för dit stöd Drummer :hjärta

Ja Geta, det kanske man inte ens vill veta vilka kretsar han kommer ifrån. Då blir man väl mörkrädd.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230299 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jag tar en paus
Ursäkta, skulle inte denna tråd handla om Recard2016 och hans uttåg från Viska. Att PW är ett stort skithål är vi alla överens om, men det kan väl ändå vara på sin plats att nyansera det hela och inte gå OT hela tiden.

Enligt mig så är Recard2016 också en komplicerad individ som använder sitt dåliga mående till att angripa en del av oss med fula tillmälen som rasist, fascist och t o m nazist bara för att vi inte håller med honom i hans extrema ideologi.

Men han passar här i alla fall till skillnad mot PW som är en vandrande krutdurk. Och memphis, ta inte åt dig, vi andra står på din sida och försvarar dig.