Jag tar en paus

Mer
4 år 2 månader sedan #1230142 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Jag tar en paus
Psychosis - osis.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230145 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jag tar en paus
Det är som i sagan om ringen....det tar lång tid innan enterna tar strid för det goda mot Saruman och hans djävulska trupper. PW har fått hållas länge. Som någon så- hur ska nya viskaiter våga sig in på banan? Vi andra måste uppväga all skit PW skriver för att ha en god stämning på Viska.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Amandara.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230265 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus

Amandara skrev: Det är som i sagan om ringen....det tar lång tid innan enterna tar strid för det goda mot Saruman och hans djävulska trupper. PW har fått hållas länge. Som någon så- hur ska nya viskaiter våga sig in på banan? Vi andra måste uppväga all skit PW skriver för att ha en god stämning på Viska.


Bra sagt Amandara! Håller med om varenda bokstav! Vi andra måste uppväga det som är dåligt med positiva ting!. Hålla humöret uppe, kämpa på, och inte tappa hoppet :) hoppet om förändring.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230282 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Jag tar en paus
PW skriver en hel del skit som provocerar. Däremot så kan väl inte allt man tycker är dåligt skyllas på honom.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Modesty.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1230284 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag tar en paus
Nej Modesty inte är allt som är dåligt PW:s fel. Vi gör alla fel lite till mans. Skillnaden är att vi de flesta andra inte menar något illa med det.

Man bekämpar hunger med mat. Man bekämpar det negativa med något positivt. Man bekämpar mörker med ljus. Just nu behöver vi belysa och granska PW, och vad han håller på med, så att det framstår tydligt vad han är för en figur.

Han kallade bl a mig i lådan igår för pissluder. Det är oacceptabelt. I vilket samhälle som helst. Sån figur är han, och det vill jag och några till kasta ljuset på.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 2 månader sedan #1230286 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jag tar en paus
Det var elakt av PsychoWard, Memphis. Han kanske är inne i psykos och skriver tokerier.