Gruppboende

Mer
8 år 3 månader sedan #802017 av Cider
Svar från Cider i ämnet Gruppboende
Tack. Bra att veta när jag blir 65.
Mer
8 år 3 månader sedan #802018 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gruppboende
Det sista min dåvarande husläkare jag hade, det sista innan han slutade, han gav mig ett avslag på färdtjänst och sade i sin motivering att det gick inte för att jag uppnådde inte kriterierna för Göteborgs stad för att få färdtjänst.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 månader sedan #802021 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Gruppboende

notwoodstock skrev: Det är ingen gemenskap här att tala om. Men hoppas att Gud fixar något som fungerar - kan inte med dålig stämning, det är mot min inre känsla.

Skulle det vara dålig stämning här? Då har du spottat mot vinden och fått spottet rätt i ansiktet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 månader sedan #802022 av Cider
Svar från Cider i ämnet Gruppboende
Vad betalar alla funktionsnedsatta under 65 år som åker färdtjänst till t ex dagliga verksamheter och arbeten? Gissar att det finns en maxsumma för vad det får kosta t ex per månad eller år. Om man åker 5 dagar i veckan tur och retur?
Mer
8 år 3 månader sedan #802023 av Geta
Svar från Geta i ämnet Gruppboende
Issa_Jesus ska ha färdtjänst, men han jobbar inte vad jag vet.
Mer
8 år 3 månader sedan #802080 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Gruppboende

Nissegossen skrev: Skulle det vara dålig stämning här? Då har du spottat mot vinden och fått spottet rätt i ansiktet.


här där jag bor.