Dom med makten över oss vet ingenting precis som oss!

  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #930745 av lonely
Vart bor du Amandara! Jag bor i Uppsala och här vården menlösa man får själv ta tag i saken ens egna händer för att det ska hända nånting alltså gå åt rätt riktning.... Men här i Uppsala lyssnar dom alltid iaf... Och det är juh positivt! Jag har märkt det där är olika vart man bor vilken vård man får och det beror inte över huvud taget nästan vem man är som människa ens bakgrund, historia och ja livet man har!
Mer
6 år 11 månader sedan #930747 av memphis
nä precis,m det bor på var man bor o om man får en dysfunktionell öppenvårdsmottagning. min tex borde de stänga helt, börja om från början, o sen öppna en bättre mottagning. det finns ingenting som fungerar bra där.
Mer
6 år 11 månader sedan #930749 av memphis
på dysfunktionella mottagningar känner personalen också att de lider av en dålig arbetsplats, men de ska inte glömma bort att det högsta priset patienten betalar för sämre mående konstant år efter år.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #930757 av lonely
Ja jag flyttade ifrån sthlm till uppsala för att få hjälp av ett psyk! I sthlm bryr dom sig bara om man är väldigt stor farlig fara mot sig själv eller andra resten skiter dom hur en mår dåligt! Dom tar in bara dom allvarligaste fallen har varken tid lust eller resurser för bättre vård för även för oss inte är en stor fara!
Mer
6 år 11 månader sedan #930760 av Amandara
Det är olika hur kompetent personalen är har jag märkt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #931286 av Jocke
Man kan ju börja fundera hur infekterat en personaljargong kan bli, när man vill att hela personalstyrkan ska kunna hantera varandras uppgifter? Men sättet att förminska en människa, kan ju vara att säga "att man förstorar bagateller"? Kom på att det absolut kan finnas skäl för det, men varför så många anammar den idén är för mig en klar gåta?

Man får inte ens lita på sig själv!

Vars är världen på väg?