LPT-skräck?

Mer
3 år 2 månader sedan #1325029 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet LPT-skräck?
Vad har du för förhoppningar då?
Mer
3 år 2 månader sedan #1325032 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT-skräck?
Mitt hopp står till att rätt personer anställs inom psykiatrin.
Mer
3 år 2 månader sedan #1325034 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT-skräck?
På PIVA arbetar en riktig drummel, den största människa jag sett i verkligheten. Jag frågade honom en sak o han röt i åt mig att jag skulle sätta mig. Ett riktigt svin om du frågar mig.
Mer
3 år 2 månader sedan #1325035 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet LPT-skräck?
Jag vill att folk inte ska gå upp så mycket i vikt och att det skulle fungera bättre..
Mer
3 år 2 månader sedan #1325037 av elisa
Svar från elisa i ämnet LPT-skräck?
Vid LPT är det ju inte ens vård, bara muskliga män som ska hålla alla på plats, är otrevliga, går inte att prata med. det är fan ingen vård där och alla beter sig sååå kränkande
Mer
3 år 2 månader sedan #1325042 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet LPT-skräck?
När jag haft LPT så har det varit två scenarion. Det ena är att jag kommit in och pratat med läkaren och dom satt LPT trots att jag tyckt jag varit lugn etc..

Första gångerna jag var inlagd + LPT så var jag förvirrad. Jag hade inga gränser och jag hade varit isolerad väldigt länge.. Det har tagit lång tid för mig att förstå mina egna egenskaper/förutsättningar som bidrog eller helt och hållet led till att jag var inlagd och hade svårt att fungera..

Däremot är det en del som trott jag missbrukat något, t.ex. så trodde dom att jag drogat efter jag spelat DotA hemma på min frigång..