Syns det att man är sjuk?

Mer
13 år 5 månader sedan #350366 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Syns det att man är sjuk?
Zeldox kan ge lågt blodtryck och blodtrycksfall (yrsel), när man reser sig upp, men det drabbar mindre än 1 % av användarna.
Mer
13 år 5 månader sedan #350388 av kosmisk
Svar från kosmisk i ämnet Syns det att man är sjuk?
Det vorre ju fan sorgligt om läkarna utgick från mitt utseende när dem satte diagnosen.. :twisted:
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208934 av Fantasio
Jag ser mig i spegeln på mötesplatsen och slås av hur ful och annorlunda jag är. Vidare har jag dålig hållning och går runt med fett och rufsigt hår. Men jag tror att folk skulle se mig som sjuk även om jag försökte vårda mitt yttre. Folk märker direkt att man inte är som man ska.

Vänligen infoga detta inlägg i tråden "Syns det att man är sjuk?" i kategorin "Psykoser och psykossjukdomar". Finns på sidan 41.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208936 av Pg
Jag känner mig som en zombie utan känslor. Det speglar sig nog i mitt uttryck och utseende.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208937 av Geta
Jag tycker att jag är ganska välvårdad men det syns ändå på mig. Anses som annorlunda. Går ej att placera.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208943 av Fantasio
Vi har alla vissa förmågor. Som det att reagera med ryggmärgen, kan man säga så? Att man reagerar instinktivt menar jag. Det som är annorlunda måste stötas bort. Vi levde i små samhällen i årtusenden och om någon började bete sig underligt kunde det äventyra allas liv.