Syns det att man är sjuk?

Mer
4 år 4 månader sedan #1208944 av memphis
Jag sörjer att jag brukade vara så söt, men nu är jag inte det längre. Vet inte om det är sjukdomen eller bara åren som gör det. Jag har en välvårdad stil, eller rättare sagt, jag har välvårdade kläder i mina garderober, men går mest klädd i sweats. Har en massa smink och hårprodukter, men går mest naturell=rufsig och blek. Nej, jag ser nog inte så välvårdad ut när jag tänker efter.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208946 av Fantasio
Jag har låtit min kropp förfalla. Inte så underligt med tanke på hur mycket öl och läsk jag dricker. Jag vet att jag skulle kunna gå ned säkert tio kilo, men jag tar aldrig tag i det. Bryr mig gör jag, men inte tillräckligt för att börja banta. Inte banta, bara sluta med sötad dryck. Men jag blir lite ledsen när jag ser min spegelbild eller ser mig på bild. Men alla blir äldre, även folk utan diagnos.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208964 av notwoodstock2
Går inte ut, så det gör inget att jag inte ser välvårdad ut.

Är ju 62 år gammal, nu - och då får man se ut som man vill.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1208966 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Syns det att man är sjuk? Tillfällig tråd.
Tror att det kan finnas ett spirituellt märke på mördare. Sk cains märke men även att det isf knappast/förmodligen inte kan ses på ett fotografi, om man inte fått den gåvan av Gud alltså.

Ignorans kan nog ofta räknas till välsignelse men okunskap ska ju ha förstört många av Herrens Folk.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208974 av Clean
Ja jag har dåliga dagar där jag känner att det är jobbigt att ens utseende åldras. Inte det att man ser gammal ut är inga problem. Men när man blir äldre är det svårt via ansiktet dölja sin sårbarhet. Känns som man är ett öppet sår!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208995 av Nissegossen
Jag är gammal ser ut som en gammal man som inte är speciellt seende till sitt yttre, jag går ju inte omkring i en kamelhårsulster av passande typ precis. Ett tag klädde jag mig i kostym när vi skaffade hund försvann allt in i garderober nu mera passar inget av det. Men fullt klart på den tiden var jag välklädd

Förr utan att förut ha träffat människan kunde jag se på gångstilen om någon fick Depå neuroleptika det syntes väl, det samma sade mitt ex men hon sade också, det syns inte på dig. Jag var ju medveten om att det berodde på stelheten och mot det tar jag Akineton har man den då ser man det inte, ty det är genom stelheten det syns

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.