Syns det att man är sjuk?

Mer
4 år 4 månader sedan #1209004 av Clean
Ja jag gick oxå i kostym förut eller jeans kavaj och skjorta men inte längre som sjuk och förtidspensionär
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1209008 av Nissegossen
Har en Jeansjacka, dock fickorna sönder men inte bröstfickorna på jeansskjortan saknar den knappar så mest för den skjortan har jag den hemma med en tröja. Det för att den har dubbla fickor.

En granne sade för en del år sedan kan jag få jackan den är högsta mode, men den är en jacka från tidigt 70-tal ger inte bort den

Bra sliten sitter en hel del charm i den

Har även en psykedelisk skjorta sent 60-tal i konstsilke bra kvalitet den gillar jag skarpt att ha på sommaren då den är gjord för lata varma dagar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209010 av Clean
Jag gav bort min garderob hade kavajer som kunde kosta tiotusentals kronor. Men det var stöldgods! Hade en jeansjacka som var nåt dyrt märke. Mitt x snodde den eller jag sa det var okej.

Hade dyra jackor! Vissa snodda vissa betalda mestadels stöld. Åkte aldrig fast. Såg så hederlig ut. Nu är det tvärtom när jag inte längre snor så tror dom jag är tjuv. Men dom gamla vakter och polis vet vem jag är för när jag blev sjuk levde jag som en riktig pirat och gjorde bort mej. Hade inte räknat jag skulle bli sjuk det satte stopp för min kriminella karriär.

Men jag skadade aldrig nån fysiskt när jag var kriminell. Förutom när jag var sjuk kunde jag slå oskyldigt på nån utan att det gjorde ont ändå fick jag betala skadestånd och jag fick rättspsykiatriska
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1209099 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Syns det att man är sjuk?
Jag tycker mig kunna se på vissa personer att de har psykisk ohälsa. Men det är kanske för att jag vet att de har det. I mitt fall beror det på mitt yttre, ofta orakad och rufsig. Fast det behöver inte ha något med psykisk sjukdom att göra, man kan vara ovårdad ändå.

Jag försökte posta i denna tråd igår. Stod något om att det saknades något i ämnesraden.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210804 av notwoodstock2
Har åt pepparn konstiga T-shirts av olika slag. Har gjort många själv. Café Press UK är bra.

Just nu står det t.ex "Aspie Hack" på framsidan, och "#1" på baksidan.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1210808 av Nissegossen
På T-shirts finns inga fickor, jag kräver en skjorta gärna två fickor, den ena en dosa snus och för att inte bli desorienterad har jag en ficklampa i den andra. För mig viktigt att kunna se. Det är lite mer konkurrens då jag gärna har mobilen i en ficka.

Sedan vill jag inte lukta gubbe, jag rakar mig först sedan en dusch med det än deodorant
Har inte gärna på mig mycket när jag är själv, men tar hänsyn om jag väntar någon gäller mysbyxor samt en skjorta. När jag är ensam gärna ett nattlinne tyvärr nattskjorta har inte den kvaliteten annars hade det varit valet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.