Hur artar sig schizofreni?

Mer
12 år 3 månader sedan #462811 av DemonSeed
Alltid gillat den psalmen. Tryggare kan ingen vara.
Mer
12 år 3 månader sedan #462814 av Nissegossen
Vet nog jag det! Den kallades på den tiden jag var ung, Trygga rekan! Så en del ungdomar när de var barn sade trygga räkan för att de först inte förstod vad orden syftade på! :angel :dans

[youtube:2v0tty9d]Okib5wmc4RQ[/youtube:2v0tty9d]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
12 år 3 månader sedan #462824 av Guest
Svar från Guest i ämnet .
Raderat
Mer
12 år 3 månader sedan #462826 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur artar sig schizofreni?
Den frågan ställde jag till en rumänsk psykiater. Han sa att det kommer alltid att finnas mediciner- liksom vatten och bröd.
Mer
12 år 3 månader sedan #462829 av vill-vara-med
Just nu finns det alldeles för mycket konsensus i världen för att någon ska starta ett världskrig.

Det är endast Iran & Israel som ligger i luven på varandra (potentiellt farlig konflikt) men Kina & USA (i konsensus) är kapabla att ta detta hot utan att den får en onödig spridning.

Problemen i Syrien är fn huvudsakligen en intern muslimsk konflikt (Shia versus Sunni) som USA & Kina också ska kunna hantera genom sitt inflytande på Saudi-Arabien & Iran.
Mer
12 år 3 månader sedan #462945 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur artar sig schizofreni?
Någon världskatastrof behöver ni inte oroa er över även om det finns ekonomiska bekymmer i Europa, men även USA och Japan har stora statsskulder. Det kommer att dämpa världens ekonomi något, men någon katastrof kommer det knappast att bli. Mest oroad är jag för Greklands och Japans ekonomi, eftersom dessa länder har svårt att genomdriva förändringar utan vill fortsätta som tidigare på fel spår.