Vad har du mist, vad har du vunnit?

Mer
10 år 2 månader sedan #642399 av Geta
Det är viktigt att ha ett hopp trots allt. Det är nog där det religiösa kommer in.
Mer
10 år 2 månader sedan #642528 av Eos
Vilket dravel jag skrev igår. Sorry
Mer
10 år 2 månader sedan #642542 av islaa
Jag har mist min barndom, arbetsförmåga, gjort mig av med vänner och fosterfamilj eftersom de inte var bra för mig. Jag har mist min tidigare kropp som brukade vara normalviktig. "Of all things I've lost I miss my mind the most." Mvh Ozzy.

Vad har jag vunnit... en ny familj i form av pojkvän och katt. Bättre kontakt med biologisk familj på min mammas sida. Tid, framförallt. Jag har mycket tid att fördriva. Men viljelösheten är så stor att jag bara sitter och glor.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1200502 av Fantasio
Jag har vunnit två vänner. Den är ensamstående båda två. Den ena killen är ett årtionde äldre än mig, men vi har en del gemensamt. Vi har jobbat på samma fabrik (inte samtidigt) och spelat för samma fotbollslag och bott i samma stadsdel. Men jag saknar mitt 90-tal, livet jag hade då har jag mist. Jag funkade bra i samhället då. Det känns konstigt att tänka tillbaka och ibland blir jag ledsen. Jag bara sitter på en stol och andra lever sina (fullödiga) liv.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200517 av Richard
Jag miste 30 poäng nyss från SIFO, som jag fått för att ha deltagit i deras undersökningar. Valde en Trisslott men vann inget...
Mer
4 år 5 månader sedan #1200518 av Geta
Det man aldrig har haft, kan man väl inte ha mist?