Schizoaffektivt syndrom

  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1014803 av
Svar från i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Jag saknar insikt men jag är medveten att jag inbillar mej i en enda jävla stor soppa så jag vet inte varken ut eller in längre! Så jag tänker vad spelar det för roll så jag följer inte reaktionerna som kommer med det som läkarna beskriver hur min psykos är! Så jag lyssnar på dom och även på mina nära och kära och alla andra som jag har mött i livet att min verklighet stämmer inte överens med vad som egentligen är på riktigt! Sedan får jag en ahaupplevelse att det är mina sinnen och min hjärna som lurar mitt förnuft och att jag är faktiskt psynotisk! Men jag är iaf återhämtad någolunda!

Som tur var att han slutade där och jag fick en ny läkare och hon hade ett gott rykte och hon hjälpte mej mycket!

Ja jag förstår att du dog helt jävla sjukt! Men det ironiska var att samma läkare sen senare åren kom tillbaka när jag var tvångsinlagd trots att andra tyckte jag skulle inte få komma ut så skrev han ut mej och sa jag skiter i vad du gör därute för du är ändå ingen fara! Lixom han förstod det iaf
Mer
6 år 3 månader sedan #1014804 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Schizoaffektivt syndrom
elisa, Hej och välkommen till viska.se

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1014805 av Miika
Svar från Miika i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Nej, jag brukar bli inlagd ändå ibland. Jag hoppas att jag slipper fler psykoser nu. Har stora doser av Klozapin och Trilanfon nu så jag kanske slipper fler psykoser. Får man fråga vilka mediciner du tar?
Mer
6 år 3 månader sedan #1014806 av elisa
Svar från elisa i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Shit vilken skum läkare... men skönt att du blev utskriven :D det är alltid kul :D

jag tror jag måste lära mig snart alltså, att lyssna på min kompis när han säger att det är illa, han håller på så nu men jag tycker verkligen inte att det är illa så jag vet inte någonting haha



miika: Okej det sög ju :( samma här. Mitt tror jag kommer tillbaka hela tiden för jag tycker inte att jag behöver medicin eller att jag plötsligt inser att medicinerna är gift och att jag inte kan ta dom för jag blir hjärntvättad, så känner jag hela tiden, jag vill inte äta kemikalier jag inte behöver typ
Jag äter latuda och seroquel och litium + fluoxetin men har slutat med latudan
Mer
6 år 3 månader sedan #1014807 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Bipolarna har stängt för underhåll www.bipolarna.se/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1014808 av Miika
Svar från Miika i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Seroquel är för svag medicin för dig tror jag, har också haft den tidigare. Rekommenderar Klozapin istället