Värst, tanke eller verklighet?

Omröstning: Vilket är värst? Tanken eller verkligheten?

Tanken
6 37.5%
Verkligheten
8 50%
Vet ej
2 12.5%
Totalt antal röstare: 16
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1105797 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: För jag är rädd för den abstrakta världen!


Säkert löjligt för många att en del är rädda för typ luft men sanningen är den att jag är rädd för "ingenting"! Det är också nog det som skiljer sig mellan mig och psykisk friska personer.

Som sagt, tänker man utanför ramarna så kan det slå tillbaka med psykisk misshandel - det säger min egen erfarenhet!
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1106013 av Zoidar
Utomjordingen, menar du rädd för tomhet?

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 5 månader sedan #1106042 av Nissegossen
Admin

Psykiska sjukdomar är tankesjukdomar och därför är tankarna oftast värre än verkligheten.

Ja, jag tror det stämmer.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1106167 av Utomjordingen

zoidar skev: Utomjordingen, menar du rädd för tomhet?


Skillnad mellan mig och andra är att jag har kontakt på telepatiskt väg med andra dimensioner! Det är ett djävla liv i den abstrakta/osynliga världen.

Det finns inte alls tomhet när det gäller mig i den abstrakta världen! Jag fick/får så mycket känslor att jag fick nedtryckta känslor som slog/slår över mig.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1106537 av Utomjordingen
För cirka 4 år sedan så var det så illa i min tankevärld att jag hade inte ens haft emot att bli lobotomerad om det gick/eller vara inlagd på psyket för alltid. Idag är det bättre med mina tankar så i dag skulle jag inte vilja bli lobotomerad eller vara på psyket för alltid.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1106539 av Miika
Vad bra att du mår bättre idag utomjordingen