Summera ditt liv

Mer
4 år 3 månader sedan #1218569 av memphis
Svar från memphis i ämnet Summera ditt liv
Det finns alltid nån som har det värre. Det är till föga hjälp. Jag är också hellre psykotisk än deprimerad. Men helst såklart varken eller.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1218627 av Clean
Svar från Clean i ämnet Summera ditt liv
Det jag är stolt över i mitt liv att jag har räddat livet på flera olika människor på olika sätt.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218635 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Summera ditt liv
Ska summera mitt liv med bilder.








Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 3 månader sedan #1218671 av wasp
Svar från wasp i ämnet Summera ditt liv


Här är mitt liv efter 1984. Egentligen 1977-78, men det hankade sig fram till 1984.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1218673 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Summera ditt liv
Slapp bråk på stan.

Kommer inte ihåg något bråk, i alla fall.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218721 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Summera ditt liv

Nissegossen skrev: Känner mig bedrövad över det här livet, det togs ifrån mig när jag blev "sjuk", jag har inte ännu förstått varför mitt liv togs ifrån mig när jag hamnade på avdelning när jag egentligen troligtvis bara behövde sova. Jag hallucinerade pga att jag fått för lite sömn, vilket jag gjort för dåligt och varenda människa som inte får sova tillräckligt börjar hallucinera. Expertis, en kvinnlig psykiatriker jag träffade när jag sökte upp psykiatrin därifrån på avd för utredning för att fastställa diagnosen.

Mitt liv togs ifrån mig där och då.

Ingen i världen har blivit frisk från schizofreni genom att sova bort den. I din släkt finns personer med schizofreni så du bär på schizofrenigener och de gjorde dig sjuk.