Har en del av er gett upp?

Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1238109 av Clean
Svar från Clean i ämnet Har en del av er gett upp?
IngeF varför fick du psykosen? Du kanske inte vet?
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Clean.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251288 av krokus
Svar från krokus i ämnet Har en del av er gett upp?

Melody skrev: Sedan ni fick sjukdomen, tycker ni att en del av er har gett upp (sina drömmar, mål osv)?

Eller är ni nöjda med er "utvecklingskurva"?

Vissa blir ju inte bra sedan de fått sjukdomen, men nu pratar jag om de som är högfungerande.

Jo, jag gav upp hösten 2014, efter ett övergrepp. Det förstörde mycket för mig. Innan övergreppet hade jag planer på att studera till receptarie. Jag tänkte till och med flytta till antingen Uppsala eller Kalmar för att studera.

Numera har jag inga planer på studier, däremot drömmer jag om deltidsjobb. Jag försöker även gå ned i vikt, jag kom av mig rätt rejält när islaa dog. Gick upp istället (tröståt en hel del). Målet är att väga 63-65kg.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251308 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har en del av er gett upp?
Den heliga konsten av spiritual balance.

Spiritual acceptans skulle det vara.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251312 av wasp
Svar från wasp i ämnet Har en del av er gett upp?
Vad menar du?? Att du accepterat din sjukdom, eller missbruk och har tappat all koll på tillvaron??
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251315 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Har en del av er gett upp?
Ja denna ständiga brist på pengar Clean, FY FAN FÖR DE SOM STYR, DU BIDRAR, DU BIDRAR INTE ÅT HELVETE MED DE STYRANDE.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251316 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har en del av er gett upp?
Jag har accepterat min funktionsförmåga och har den som baslinje för allt gör. Ibland får jag korrigera för att jag har mer ork ibland mindre. Jag har hoppat av styrketräningen för jag har Peeruppdrag och prioriterar det. Allt är en balans. Ett nollsummespel. En gång var jag stark och klarade mycket. Det gör jag inte nu. Jag accepterar min nuvarande funktionsnivå ochvärvmedveten om den. Men ibland blir jag- oftast besviken, ibland positivt överraskad