Har en del av er gett upp?

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251315 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Har en del av er gett upp?
Ja denna ständiga brist på pengar Clean, FY FAN FÖR DE SOM STYR, DU BIDRAR, DU BIDRAR INTE ÅT HELVETE MED DE STYRANDE.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251316 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har en del av er gett upp?
Jag har accepterat min funktionsförmåga och har den som baslinje för allt gör. Ibland får jag korrigera för att jag har mer ork ibland mindre. Jag har hoppat av styrketräningen för jag har Peeruppdrag och prioriterar det. Allt är en balans. Ett nollsummespel. En gång var jag stark och klarade mycket. Det gör jag inte nu. Jag accepterar min nuvarande funktionsnivå ochvärvmedveten om den. Men ibland blir jag- oftast besviken, ibland positivt överraskad
Mer
3 år 11 månader sedan #1251318 av wasp
Svar från wasp i ämnet Har en del av er gett upp?
När jag testar min funktionsnivå numera, blir jag oftast besviken!
Mer
3 år 11 månader sedan #1251321 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Har en del av er gett upp?
Jo. Håller med. Men man får skapa sin basöinje för vad man klarar nu och utgå från den. Försöka att inte leva i hur det var förr - då blir man ständigt besviken och besviken är jobbigt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251367 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har en del av er gett upp?
Jo Jag har gett upp. Som mitt liv serut idag kommer det nog se ut fortsättningsvis. Jag står långt utanför arbetsmarknaden. Jag har inget hopp om att återvända till samhället.
  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251380 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Har en del av er gett upp?
Ja, jag har gett upp ett vanligt liv. Jag kommer alltid undra om det är på grund av sjukdomen, eller är det kanske medicinerna? Eller är det båda? Jag hade planer, drömmar och ambitioner. Saknar den jag brukade vara faktiskt. Nu är jag passiv och ganska 'tråkig'. Till exempel så kan jag leva på små händelser väldigt länge. Jag var vid ute stranden och promenerade förra veckan, tänker fortfarande på det.