a reason to live..

Mer
18 år 4 månader sedan #29897 av Interlude
..jag hittar ingen. igår fick jag ett sånt utbrott jag varit så rädd för. jag skrek, grät och slog. och skar mig. det värsta. jag som aldrig mer skulle jag lovade mig själv men allt bara skiter sig allt arbete jag lagt ner på att bli bra och anpassa mig. att lära mig bli och fungera som dom. och då säger han att han ska lämna landet. jag hatar er som alltid lämnar mig själv, jag klarar mig inte jag vill inte leva längre jag ringde psyk men det enda dom gjorde var att skriva ut ecous..nu har jag tagit sex lr kankse sju stycken och jag börjar bli torr i munnen och lyssnar på cardigans...snälla döda mig..jag kan inte andas längre
lämna mig inte jag ber dig, alla går ni eran väg...och inte ens en kram fick jg igår och jag känner mig bara så ensam och liten
Mer
18 år 4 månader sedan #29901 av Saari
Svar från Saari i ämnet a reason to live..
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Men jag hoppas att tabletterna verkat och att du inte skadat dig själv. Och tveka inte att ringa akutpsyk igen!
Mer
18 år 4 månader sedan #29902 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet a reason to live..
Du Interlude! Du får en stor kram av mig!

Det är aldrig så dåligt som det verkar, gör dig själv ingen skada för detta är inte ditt fel. Du bär inte ansvaret, och du kan inte ta på dig allt!
Kram! Nisse.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 4 månader sedan #29905 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet a reason to live..
***kramar om***
Du är fin och du duger som du är.

/Sofie
Mer
18 år 4 månader sedan #29908 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet a reason to live..
Hur länge skall du hålla på att skada dig istället för att ta hand om dig själv?
Mer
18 år 4 månader sedan #29909 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet a reason to live..
Hoppas att det känns lite bättre idag, Interlude...

Det är jobbigt att bli lämnad av någon som betyder mycket för en... men du klarar dig... du är stark och har mycket att ge... det är jobbigt... det är okay att känna så... men inte att skada dig.... kan du acceptera att det känns jobbigt och att du har mycket ångest utan att göra dig något?... bara finnas i känslan en stund... den går över.... och se att du klarar det...

I stunden känns det jobbigt när man blir lämnad... man får kämppa om och om igen för att stå ut... men din inre styrka kommer att hjälpa dig.... du har klarat mycket förr... du klarar det här nu också...

Idag är en ny dag... snart börjar ett nytt år... du kan få mycket fint under året som kommer...

Hoppas att du får ett riktigt gott nytt år utan sorger, ångest, och svårigheter... ett år då du kan få uppleva vänskap och många trevliga stunder...

Kram...