a reason to live..

Mer
18 år 4 månader sedan #30119 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet a reason to live..
jaaaaaaa jag har fått höra det massa gånger massa men ingen verkar fatta varför jag vill göra det
jag har skadar min familj som fan nu
mina syskon ska inte behöva växa upp med en syster som mig
å du får mig att gråta när du skriver så för jag vet att de inte e lösningen
Mer
18 år 4 månader sedan #30121 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet a reason to live..

Interlude skrev: jaaaaaaa jag har fått höra det massa gånger massa men ingen verkar fatta varför jag vill göra det
jag har skadar min familj som fan nu
mina syskon ska inte behöva växa upp med en syster som mig
å du får mig att gråta när du skriver så för jag vet att de inte e lösningen


Hej igen,
Dina syskon ska inte behöva växa upp utan sin syster. Du behövs här!
Mer
18 år 4 månader sedan #30126 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet a reason to live..
ja men jag behövde inte ha en sån elak och knäpp syster...som tar all mammas uppmärksamhet...mina småsyskon måste hata mig verkligen...jaja nu ska man iväg till jobbet...och imorgon åker han
Mer
18 år 4 månader sedan #30145 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet a reason to live..
Det låter, Interlude som du kanske har en depression. Typiskt för en depression är negativa tankar, som du verkar ha. Du kanske skulle göra självtesten för att se om du lider av en depression. Kolla på <!-- w --> www.deprimerad.net <!-- w --> . Depressioner brukar oftast gå att behandla.
Mer
18 år 4 månader sedan #30146 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet a reason to live..
Hej! Jag har förstått att jag har en depression.Mejlade min läkare i morse, som uppåt dan ringde mig.
Jag talade om mina problem och fick en höjning utav Trilafonet.

Jag skrev i mejlet att jag kanske skulle behöva SSRI preparat och han höll med. Jag hämtar ut Zoloft i morgon på Apoteket.
Jag har aldrig haft Varken Zoloft ellerr antidepresiva förut, har inte behövt det.

Men jag känner att jag behöver det! Jag vill inte kalla det här ångest, men det är näraliggande.
Han sade när vi avslutade samtalet; Hör av dig om du skulle behöva. Jag hade i samma ögonblick orden; Jag hör av mig om jag skulle behöva. Således koncensus beslut

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 4 månader sedan #30152 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet a reason to live..
Skönt att du får lite hjälp Nissegossen!! Hoppas att det snart skall bli lite bättre för dig.

mvh Fredrik