a reason to live..

Mer
18 år 4 månader sedan #29994 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet a reason to live..
jag vill klara mig, jag skriker ...gud hjälp mig och jag ska ändra mitt liv...sluta med piller, alkohol och droger.
jag vill kunna hjälpa mig själv, men jag kan inte det längre..på ett sätt vill jag också råka ut för alla hallucinationer jag haft samtidigt, alla minnesluckor osv...så jag slipper ta hand om mig själv och kan läggas in..
men då förlorar jag jobbet
Mer
18 år 4 månader sedan #30001 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet a reason to live..
Du kanske skulle åka till akuten? Det är kanske bättre att vara där än att vara hemma med alla risker som finns där. Vi får alla hålla tummarna för dig.
Vi tror på dig.
Mer
18 år 4 månader sedan #30003 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet a reason to live..
Jag tänker på dig ikväll Interlude.....Håll ut. Försök att inte ta några extra tabletter..och inte skada dig.

kramar Fredrik
Mer
18 år 4 månader sedan #30031 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet a reason to live..
Sådant gör till och med ont att läsa. Värdelöst när inget fungerar, inget blir så som det skall vara, även hur hårt man än försökt. Gör så ont när man byggt och allt skiter sig. Känns som man kämpat tiofallt mer än alla andra, för saker som tas för givet. Då det regnar känner man såren förvandlas till vrede. Och ensamheten blir till självförakt. Men tänk på att de som krigar varje dag är allt annat än "liten". Du kommer grejja det.

Miljoner e-kramar till dig Interlude.
/ET
Mer
18 år 4 månader sedan #30033 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet a reason to live..
inget varar för evigt, inte ens smärta. du kommer fixa det ;)
Mer
18 år 4 månader sedan #30052 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet a reason to live..
det känns verkoligen som om smärta är det enda som varar för evigt.