Är ni sexuellt frustrerade?

Mer
6 år 11 månader sedan #937821 av Nissegossen
Jag behöver ge kärlek, det inbegriper all kärlek, alla kategorier fullt ut. Detta ifråga kärlek av hävderna, agape o.s. å vidare. Eros ramazzotti med en kvinna
[youtube:1c5g3kxq]sMXcrv4bOi4[/youtube:1c5g3kxq]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #937825 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?


Dessa punkter betyder varning för hörselskadade! Jag hade det på min cykel när jag var sju år ca! Var ute och cyklade och möttes av en speciell sorts särbehandling från bilisterna, jag sade till Farsan att jag kände mig konstig för att jag inte hörde!

Det förstod jag redan då, att stigma artificiellt framkallas av sådan skyltar. Farsan plockade bort skylten ganska omedelbart.

Det var första gången jag kände mig annorlunda, det är ju en slags våldtäkt på ett litet barns oskyldiga uppförande. Jag trubbades av alltmer och blev likgiltig inför folks uppförande mot mig. Det är först nu jag återigen intellektuellt har börjat ifrågasätta hur folk medvetet särbehandlar en!

Men numera är det mycket svårare att övertyga folk om deras behandling av en, dem tillgriper tillfällen som om jag inte var mig själv i vissa lägen och vill ha blodprov och sådant för att undersöka eventuella fel på mig. Istället för att gå tillbaka till sig själva? Det är sådant här som får mig att bli desillusionerad över att folk använder sig av artificiella tonlägen för att bevisa fel!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #937827 av Nissegossen
:kram :hjärta :kram

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #940307 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?


Jag undrar varför värderingar styr vårt liv så ofta, att man inte kan bjuda in ngn för en närmare kontakt utan att se olikheterna för ögonen. Hade skinnjackan mössa och handskar när jag cyklade till lassa idag, några var ute i shorts, helt obegripligt tycker jag?

Man kan ju undra vem som klär sig rätt efter vad vädret har att erbjuda? Men det är kalla vindar och jag tycker inte solen värmer så mycket när man cyklar.

Vid den här tidpunkten brukar solen värma en när man cyklar, men jag tror vi står ganska långt från solen nu, kan det stämma?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 10 månader sedan #940311 av Ella
Svar från Ella i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Man bör klä sig efter hur man själv känner att vädret påverkar en. Jag hade jacka i dag, det blåste
Mer
6 år 10 månader sedan #940321 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Var lite för lätt klädd idag, trots att jag bor betydligt sydligare än Jocke.