Är ni sexuellt frustrerade?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #950180 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Nu pratade jag med Lonely! Jag vet att du är hjärtlig person, som vill många väl! Lonely påstår att han varit en prostituerad, så kanske du bör hjälpa honom också? Du blev en moralnisse nyss! När du trodde jag menade dig, vilket absolut inte var fallet.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 9 månader sedan #950198 av Nissegossen
Kalla mig Nisse från Manpower...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #950199 av Nissegossen
:tänk Moral Nisse är likadant som p-vakt Pnisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #950359 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Inte behöver du ta åt dig av begreppet moralnisse, jag gör ingen särskrivning här! Kanske du är en parkeringsvakt också?

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 9 månader sedan #950402 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

MsTibbs skrev: Frustrerad? Nej inte alls. Men lite sex är nog bra för de flesta om det går.


Nej jag är inte intresserad av sex vet inte vad som har hänt och det känns bättre än att ha även det som behov att tillfredställa när jag gillar annat att göra!

Men jag kan tänka mej hur frustrerande det måste va för många jag personligen har aldrig haft svårt att skaffa sex men jag avstår! Jag har aldrig varit kär eller förälskad och lär nog aldrig bli det heller så förhållande jag vet icke och dessutom kräver det så mycket ifrån mej att jag skulle smita innan jag kvävs till döds! Vilket jag tidigare gjort både med partners och vänner!

Min senaste partner ville kramas hela tiden och sitta framför teven! Jag avskyr tv och grejen med att kramas hela tiden så han flytta ut och skrev att han älskar mej men får inget tillbaka!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #950436 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTtX7SxzA_mGwdPfATVuH6JX5M8Mp5__GeVVHq1VEDsjZO9l-Ep

Vars är världen på väg?