Är ni sexuellt frustrerade?

Mer
6 år 9 månader sedan #950054 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Denne begynner å bli gammel i sammenhengen, men er mer aktuell enn da den kom

www.amazon.co.uk/Reality-Mass-Media-Nikl...eality+of+mass+media
Mer
6 år 9 månader sedan #950057 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

Nissegossen skrev: Tidigt lärde jag känna prostituerade, jag gav dem en möjlighet att sova över och jag rörde aldrig deras pengar. Hos mig var de trygga. Samt, nej, jag har aldrig betalat något för sexuella tjänster, samt att ja, faktiskt jag respekterade dem som människor. En del var bra, som alltid finns också motsatsen.

Horen med hjerte av gull er nærmest for en erketype å regne.
Mer
6 år 9 månader sedan #950090 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

Jocke skrev: Men jag tänkte främst på den där seriemörderskan som blev avrättad. Hon ville hämnas de män som hade våldtagit henne i sitt värv som prostituerad! Tyvärr tänker inte alla män på samma sätt som du och jag Lonely.

Men kanske de prostituerade i Amsterdam kanske inte visste att du var Gay och inte intresserad av deras kön.

Men du har väl själv varit prostituerad, eller blandar jag ihop dig med ngn annan här på viska?

Jag kan inte agera moralnisse, men jag förutsätter att de flesta prostituerade har hallickar? Varför ska jag försörja dem?

Men jag förstår heller inte ditt resonemang, att du tycker många här är frustrerade av för lite sexuellt umgänge eller frånvaron av en riktig relation. Du drog ju upp resonemanget att söka upp prostituerade, helt onödigt i sammanhanget vill jag också påstå!

Kvinner kjøper også sex. Om prostitusjon er det eldste yrket, så er halliken den første kapitalist. Om sexkjøpere er ansvarlige for prostitusjon, så er knarkere like ansvarlige for blodige narkokriger. Nei, alkoholisme eller annet stoffberoende er ingen sykdom, men man kan lett bli syk av det.
Mer
6 år 9 månader sedan #950093 av MsTibbs
Frustrerad? Nej inte alls. Men lite sex är nog bra för de flesta om det går.
Mer
6 år 9 månader sedan #950094 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

lonely skrev: Jag tror faktiskt du onanerar ibland ispegelland inte va så pryd och skämmas för det! Klä av dej all allvarlighet och erkänn att du onanerar ibland!

Jag känner varken för sex med någon eller ens med mej själv det är så långt ifrån vart jag står i livet idag! Och det känns överjävligt bra när man ser alla sexuellt frustrerade desperata viskamedlemmar att man inte är lika desperat och patetisk.....

Seksuell frihet er frihet fra andres uønskede seksuelle oppmerksomhet, og frihet fra egne seksuelle behov.
Mer
6 år 9 månader sedan #950095 av Nissegossen
Jocke, när fan blev jag moralnisse?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum