Är ni sexuellt frustrerade?

Mer
6 år 11 månader sedan #937723 av Amandara
Jag klarar mig jättebra utan sex. Har låg sexdrift. I bästa fall är sex bra, mysigt och trevligt....som att äta smörgåstårta eller choklad.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #937732 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Skulle faktiskt amandara välja choklad framför någon slags Brad Pitt..... Varför tycker förresten alla att han är så jävla het och snygg..... Tycker han har ett intentsägande och tråkigt utseende, alltså inget speciellt! Dessutom måste han va ganska alldaglig och tråkig privat som människa till skillnad till Angelina Jolie som är väldigt intressant och säkert spännande människa rent privat.....
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #937744 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

lonely skrev: Så jocke varför är det så att vissa får ha det bättre än andra trots att det som räknas är att alla är vi människor och lika mycket värda!???


Jag tycker du kör med dubbla resonemang! Först säger du att livet är orättvist, och att vi alla ska behandlas likadant! Sedan säger du med en annan kommentar, att du skrattar åt vissas sexuella frustrationer och att du står över dem med en asexuell framtoning.

Och i snacket med ispegelland, så avslöjar du en viss högfärdighet, som jag trodde inte tillhörde folk ute i marginalerna?

Du vet ingenting om andras helvete, så låt bli att döma ut dem enligt dina egna värderingar! Alla bär på ngt som belastar dem, så istället för en viss aggressivitet kan du brista ut i snällare tongångar kring dessa som balanserar här i livet med kniven mot strupen, alltså med en hotfull avsikt!

Tycker du kan visa upp en ödmjukare inställning till dina medmänniskor! Det borde livet som Gay ha lärt dig vid det här laget, kan man tycka?

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #937750 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Det var verkligen ord och inga visor jocke! Vadan detta? Börjar du tappa stinget eller stinget kanske har aldrig funnits?

Bara för jag tycker alla är lika mycket värda betyder det inte när man beter sig som en knäppskalle att man inte frågasätter det?

Och kom inte och säg att folk har fullt upp med sina helveten tydligt inte tillräckligt då man har tid att spendera tid på nätet och tar illa vid sig av andra som skriver, när jag mådde helvete så var vad folk sa och hur neggo det än var ett piss i rymden för inget kunde mäta sig med hur dåligt och levande form av helvete jag hade!


Kort sagt suck it suckers!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #937777 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Ja, jag försökte bara påvisa att det kanske är en väldigt svår fråga att hantera om livets orättvisor, eftersom vi alla har som du har sagt olika förutsättningar för ett någorlunda bra liv! Vissa föds in i ett normativt samhällsystem, medan vissa blir våldtagna tidigt!

Jag förstår inte vilket sting du menar, men om du menar att jag kör med irrelevanta resonemang, så försöker jag bara följa dina resonemang allmänt sett! Det är så Lonely, att du kan inte veta andras inre helveten, när du jämför dina och andras i din omgivnings plågor!

Pratade med en kompis idag om att vi kan inte förändra världen själva hur mycket vi än vill det. Men som vi har sagt i tråden viskaetik, så har vi kommit överens om att försöka vara snälla med varandra här, det löns inte att trigga igång andras helveten, utan försök visa att även du är en medmänniska Lonely, som kan sätta sig in i andras problematik.

Som sagt, världen är större än oss själva!

Suck it suckers, jag har försökt vara snäll med de flesta och försökt bry mig om när vissa knappt vet vad dem heter! Men det gäller att välja sina tillfällen, för att det man säger kan tolkas negativt hur man än vänder och vrider på saken, för att resonera sig fram till en hjälp som man är tvungen att söka hjälp för!

Varför ska vi vara rädda för varandra, när det alltid är ngn på viska, som kan svara om det krävs, man får göra en personlig bedömning kring detta.

Just nu vet jag inte hur i spegelland mår, har inte hunnit kolla alla hennes inlägg idag. Som sagt, alltid är det ngn som är frustrerad över livet och behöver hjälp för stunden! En tillfällig tröst!

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #937798 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Jo antagligen jocke!!! Jag tror nog ispegelland tar inte illa av sig! Dessutom skrev hon en tråd där första inlägget av mej när jag starta tråden att ingenting är tabu i den här tråden..... Här diskuterar vad man gör av sina sexuella frustrationer! Ingen ide att va pryd då när man är ändå skriver i tråden där korten läggs på bordet och inget är tabu som sagt.....