Är ni sexuellt frustrerade?

Mer
6 år 10 månader sedan #940360 av Nissegossen
Tidigt lärde jag känna prostituerade, jag gav dem en möjlighet att sova över och jag rörde aldrig deras pengar. Hos mig var de trygga. Samt, nej, jag har aldrig betalat något för sexuella tjänster, samt att ja, faktiskt jag respekterade dem som människor. En del var bra, som alltid finns också motsatsen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #943197 av björk
Svar från björk i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Jag e orolig nu med denna Google USB stiftet.
Som möjliggör annat slags stoft än de
normala utbudet som exempelvis Netflix tillhandahåller.
Att man på enbart förlust börjar göra utsvävningar i ett träsk.
Men det känns bra att skriva om det :snopen Jag tror jag konsekvent
håller mej till Netflix! Det är inte så bara det heller


:snopen :snopen :snopen Den styrs från en enhet jag haver. :snopen :snopen :snopen :snopen :snopen :flex
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #950020 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?


Ja, barnet förstår inte ens sig själv, ändå så sätter man stämpel på olika barn, att dem ska vara ansvariga för sina gärningar, titta på Arvika fallet?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 9 månader sedan #950023 av Amandara
Nej. Kan leva utan sex även om det kan vara trevligt under de rätta omständigheterna.
Mer
6 år 9 månader sedan #950025 av Geta
Svar från Geta i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Jag tvivlar på att brödraparet i Arvika är skyldiga till mordet på Kevin. De har vågat själva framträda i media nu.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 9 månader sedan #950050 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRai8Z-8yfMwtwMkZ--uCQ1JmiMgOu2Eu4gkwwKMPwYtDappcLz


Kan ni tänka bortom kalkylerna här? Vad matas vi med för propaganda egentligen? Många kan tänka självständigt, varför matar dem inte in i media vad som är den egentliga verkligheten? För dem är trots allt väldigt intelligenta de flesta av dem!

Vars är världen på väg?