Är ni sexuellt frustrerade?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #937631 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Ja, men här i Sverige så domineras detta problem med trafficing från de forna öststaterna! Men ta den där polismannen, tala om ful "gubbe".

Nu vet jag inte vilken block som instiftade sexköpslagen?

Men Lonely, både du och jag vet att prostitution är i grunden förnedrande för både män och kvinnor. Därför tycker jag att man kan försöka avskaffa prostitutionen? Men då kan problemet växa, precis som under förbudstiden i USA, då Gangstrarna tjänade en förmögenhet på smuggling.

Det är nog riktigt svårt att hålla det hela på en rimlig nivå? Men det borde aldrig accepteras att det ska tillåtas att köpa sex, för sex handlar om ett givande och tagande.

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #937632 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Jo jocke jag har varit prostituerad och jag tyckte inte det var så kul alla gånger men oftast var det enkelt att göra det! Jo aileen wournos mördade torskar, men hon mådde inte bra och behövde proffessionell hjälp och inte avrättas! Jo jocke jag vet att alla män är inte som dej och mej som har empati, men just därför vore det säkrare och tryggare att sexköpslagen försvann som jag skrev på inlägget innan det här!

Nej jag har noterat sexuella antydningar en hel del i forumet!

För jag har noll intresse av sex men dessa som gör sexuella antydningar kan få snabbt löst sin sexuella frustration igenom att göra nåt åt saken istället för vi får uppleva dessa sexuella anytdningar i forumet!


Den här tråden var en uppmaning om att ta tag i skiten så vi slipper se det och inte just specifikt om att köpa sex utan det var ett sarkastiskt förslag till vissa knäppskallar....
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #937633 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Såklart vore det bästa jocke om det fanns andra och bättre alternativ än köp och säljes sexgrejen! Men det är orealistiskt att förvänta sig att man kan stoppa det!

Jo trafficking är helt jävla sjukt och fruktansvärt! Men det var inte det som jag diskutera utan mer att sexköpslagen gör det farligt för dem som säljer sex och det realistiska och humana är att ta bort den lagen för prosititution kommer finnas en lång tid framöver för att va realistiska.... Att man har förväntningar om lösa det på andra sätt är inte möjligt i nuläget så som världen och samhället är i för utveckling!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #937634 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Ja, men du pratar ursprungligen om frustration! För min del är det för komplicerat med en sexuell relation, och jag kan ju förutsäga att mitt problem skulle förstoras om jag uppsökte en prostituerad! Man kanske skulle tycka om den personen, fastän man vet att det hela enbart handlar om pengar! Nu vet jag inte hur duktiga skådisar de prostituerade är?

Men kan ett orealistiskt förslag lösa denna problematik? Kan ett samhällslön tillfredsställa dessa prostituerade att avstå från droger, för jag förutsätter att de flesta prostituerar sig för att finansiera ett missbruk eller underhålla hallicken.

Men jag tror det råder en girighet bland dessa, att pengar betyder allt, då det mesta kan köpas för pengar. För även dessa kvinnor och män har ju drömmar! Men jag tror den allra viktigaste samhällsproblemet just nu är terrorismen, så prostitutionsproblemet kommer kanske att falla i glömska hos makthavarna?

Min dröm är ett vänligare samhälle!

Vars är världen på väg?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 11 månader sedan #937639 av lonely
Svar från lonely i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?
Ja drömmar har väl dom och ja drömmar är viktiga, jag tror inget barn växer upp säger när jag blir vuxen så ska jag sälja mej! Men en hel del som säljer sex av dom många som jag har mött är oxå sexmissbrukare och en del är långt ifrån destruktiva och pysslar inte alla gånger med droger! Men visst kan man nog tycka enligt samhällets mall att det är mycket gränsöverskridande! Men hur sjuk är samhället som skapar individer som hamnar snett utan stöd att dom lever fel och ska ta tag i och tryckas ned när man redan från dag ett haft det svårt pga hur det har sett ut och ingenting händer för att ändra på att alla ska lika bra förutsättningar som medelsvenssons får hela paketet! Det är juh så illa att ibland önskar man att man vore inte ens född.....

Så jocke varför är det så att vissa får ha det bättre än andra trots att det som räknas är att alla är vi människor och lika mycket värda!???

Vissa människor födds in i det här samhället helt chanslösa från dag ett! Och livet kommer aldrig bli rättvist om man inte är en medelsvensson alltså så kallat normal och spelar den löjliga och absurda sociala leken med levande charader! Samhället är sjukt oxå många gånger sverige ligger på tiotopplistan på alla länder där folk begår självmord och på andra plats i världen i antalet döda missbrukare....
Mer
6 år 11 månader sedan #937658 av Recard2016
[youtube:1iqc443x]3kg1TiSuXbc[/youtube:1iqc443x]