Är ni sexuellt frustrerade?

Mer
6 år 10 månader sedan #952838 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

lonely skrev: Precis amandara! Ingen vill det egentligen! Däremot fick jag snabbt ihop pengar till kokain och heroin!
Ja MsTibbs om det hade lönat sig skura toaletter!

Sedan en hel del kunder kom tillbaka och dom var guldvärt villiga att ge extra pengar och annat plusat utöver som man hade regelbunden kontakt med och vissa av dom har jag fortfarande kontakt med idag fastän det var över tio år sen jag sluta sälja sex! Så ja vissa kunder man hade då har man som vänner idag som hjälper en med olika saker men utan sex blandat i!!!!

Vi lever i en tid og i en hedonistisk del av verden der sex er ekstremt sentimentalisert.
Mer
6 år 10 månader sedan #952846 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?

Cosmos skrev: Det behöver inte vara förnedrande att sälja sex. I Tyskland och Holland är prostitution finns statliga bordeller och affärer där betraktas som jobb. Jag tror inte Sverige har blivit mer tolerant snarare det motsatta och detta p g a genusmaffian som minst av allt efterfrågar en fritänkande kvinna utan vill förklara kvinnor som ständiga offer.

Genusrelativismen er en religiøs forestilling, og da hjelper det lite at genusteoriens bevisste fornektelse av all empiri er så smekkfull av indre motsetninger at den faller fra hverandre ved det minste kritiske spørsmål. Livet på europeiske bordeller er neppe en dans på roser, men i en verden der alt er kommersialisert, burde det være selvsagt at den samme mål-middel rasjonaliteten gjelder for sex.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #952875 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Är ni sexuellt frustrerade?


Visserligen är denna citat tänkvärd, eftersom det kommer från en kvinna som haft otur med porrskadade killar.

Men siten den låg på dominerades av ngt som hette nyheter 24 ngt sånt? Det irriterade mig då jag trodde den var okej, jag hoppas den inte dyker upp framöver någe mer.

Men ursäkta det grova språket, men det finns en relevans kring detta.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 10 månader sedan #952903 av Nissegossen
Jag gör mitt bästa för den jag ligger med, gör dem ingen skada och ser till att de får full tillfredsställelse

Vad mer begär någon av ett knull?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #952907 av Nissegossen
Ock nej, jag har haft och gett husrum, en lugn plats där de inte led ont på något sätt och de har alltid haft sina pengar i fred, jag har aldrig tagit deras pengar och de har fått en sovplats och en fri plats att vara på. Beklagar verkligen att en av dem gick in i ett heroinmissbruk. Jag kan bara hoppas på att det inte var för min skull

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer