Överleva monotomi

Mer
4 år 2 månader sedan #1228588 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Överleva
Jag har ett sånt filter. Tar bort allt utom tungmetaller. Och den håller till ca 20.000 liter. Kostar 300 spänn och är kanon när jag tältar. Man orkar liksom bara bära ett par liter. Jag har en sånhär i designat fack i min ryggsäck. Det går åt mycket vatten när man konkar på säcken.


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228591 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
PÅ länken med aquacare under annonsen scrolla klicka på texten och läs vad som står en hoppackbvar ryggsäck som tar liten plats och Buffpuff som går att använda på 12 olika sätt om ni tittar på den lilla bilden ser ni att mannen dragit ned den under kakan samt trätt den över huvudet eftersom den transporterar ut svett blir det varmt runt halsen nacken upp över huvudet idealisk för ett Sverige på vintern

Finns här också tipset kolla upp priset
www.addnature.com/buff/buff-original/

Ytterligare skäl att köpa den är för att allt blod passerar Hjärnan och det gör att 50 % av kroppsvärmen förloras genom huvudet. Experterna sägs fryser du om händer och fötter sätt på mössan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228595 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Överleva
Om man tittar på slangen på bilden ser man en koppling. Det är till för vattenfilter. Hålla på med kemikalier är onödigt.


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 2 månader sedan by zoegas.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228609 av singer
Svar från singer i ämnet Överleva monotomi
Äger Nissegossen detta forum?
Mer
4 år 2 månader sedan #1228620 av Geta
Svar från Geta i ämnet Överleva monotomi
Ja, det är Nisses tomteverkstad.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228655 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva monotomi

singer skrev: Äger Nissegossen detta forum?

Nej, jag arbetar inte heller på forumet jag har dessutom inte flest antal inlägg det har Geta Denna tråd är till för kunskap för att överleva som är rubriken på tråden. Admin äger viska.se har han sagt vad han heter har jag totalt missat det. Om du tittar under varje avatar ser i form av viskas dundergubbe med bössan, de arbetar på viska.se
Eftersom jag inte har det har jag ingen rullstol och ingen bössa heller

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.