Överleva monotomi

Mer
4 år 2 månader sedan #1228468 av Geta
Svar från Geta i ämnet Överleva
Vet inte om det är bra att dra ut på döendet, istället för att dö knall och fall.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228495 av wasp
Svar från wasp i ämnet Överleva
T ex att blixten slår ned i dig??
Mer
4 år 2 månader sedan #1228497 av Geta
Svar från Geta i ämnet Överleva
En gång hade jag en kulblixt i mitt kök.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228503 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva

Cosmos skrev: Självbevarelsedrift är inget man lär sig, det är inbyggt. Vi lär oss emellertid olika strategier för att överleva, fast i många fall föder självbevarelsedriften idéer om hur man ska överleva. Att bli en prepper är en långsiktig planering för värsta scenariot och det förekommer mer eller mindre fanatism i dessa människor. Dessutom är de inte beredda att dela med sig av sitt förråd vilket tyder på bristande solidaritet med sin nästa. Det är därför en prepper aldrig lyckas fullt ut, för detta krävs samarbete.


Preem har utmärkta annonser i Expressen som jag läst I Stockholm finns ett nätverk som är till för Preppers de delar med sig av mat övrig utrustning om någon skulle behöva samt att vid utrymning måste de välja att evakuera från lägenheten en förberedd utpost där man leva långt från grannar te x en byggnad med lite mark att odla på samt egen skog, tex ett ödehus i Norrland de köpt och använder som sista utpost inse fakta det du skrev Cosmos är Fake News ta reda på fakta publicera den har du bevis publicera den
kampanj.expressen.se/preem/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1228505 av wasp
Svar från wasp i ämnet Överleva

Geta skrev: En gång hade jag en kulblixt i mitt kök.


I somras slog blixten ned i grannkvarteret. En sån smäll det blev!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228508 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Överleva
in på 70-talet gick en Volvo i trafik med en gengaskärra i kroken på en Amazon i Göteborgstrafiken


Söksidan
www.youtube.com/results?search_query=exe...+gengasdrivna+fordon

slår man på woodgascar ww2 får man detta

Den råkar vara Svensk

www.youtube.com/results?search_query=wood+gas+car+ww2

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.