Har du varit våldsam?

Mer
7 år 4 månader sedan #894081 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Har du varit våldsam?
Jag har gjort utfall flera gånger, men har blivit hindrad. Inte våldsam på psyk. Utom en gångdå jagfick gå och slå på boxningssäcken ett tag.
Mer
7 år 4 månader sedan #894161 av mopa
Svar från mopa i ämnet Har du varit våldsam?
Jag blir våldsam när jag är psykotisk, tror att alla människor är ute efter att döda mig, så jag försvarar mig med kniv
Mer
7 år 3 månader sedan #894257 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Har du varit våldsam?
Du kanske skulle skaffa överfallslarm, mopa att skydda dig med så du slipper använda kniv.
Mer
7 år 3 månader sedan #894290 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har du varit våldsam?
Istället för att döda någon, har jag önskningen om att jag inte dödar någon och i så fall att någon dödar mig istället och eftersom det är Jesus i bibeln som säger det, att var och en som blir dödad för mina ords skull, skall han leva om ändock han dör.

:tänk Vem säger gräddfil till paradiset?

Det är så enkelt att döda, men ge sitt liv är större.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 3 månader sedan #894293 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Har du varit våldsam?
Nä, jag vet inte hur man dödar effektivt? Jag är då så rädd för att dö, och tror sista tiden blir hemsk. Tror jag blir i princip dövblind, då löns det liksom inte att fortsätta leva. Då är ju livet slut, och att man inte kan tillhandahålla nödvändig information. Borde nog redan nu lära mig antingen dövblind-teckenspråk eller braille?

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 3 månader sedan #894294 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har du varit våldsam?
Ett eller två slag...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum