Har du varit våldsam?

Mer
7 år 2 månader sedan #906848 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Har du varit våldsam?
Ibland inte just nu.
Mer
7 år 2 månader sedan #906871 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Har du varit våldsam?
Det var två frågor... antingen du ska dö du är så vidrig... eller det är enkelt skaffa en ak-5 2500kr på gatan gå till torget och skjut flest möjliga de förtjänar det troligtvis. Fast argt och bestämt kan hålla på länge. Mindre med Invega plus Zyprexa. Hoppas det är bestående annars tidsfråga. Första försöket var i högstadiet, letade efter en med morakniv i jackärmen, men han var inte där den dagen.
Mer
7 år 2 månader sedan #906960 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har du varit våldsam?
:tänk En handledare jag hade frågade om det vid något tillfälle var rätt att gå med vapenmakt mot någon regim som ställt till med krig. Jag sade om jag kommer ihåg frågan rätt, att det inte vid något tillfälle är rätt att bekämpa någon med mer våld och alla de som strider måste sätta sig ned och prata utan mer våld, det är det enda sättet att få slut på krig.

Hon sade, jag ställde samma fråga till en muslimsk kvinna och hon sade exakt samma svar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #906961 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Har du varit våldsam?
Suck, det var innan is på 90-talet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #906964 av Geta
Svar från Geta i ämnet Har du varit våldsam?
Att vara självskadande ska hänga ihop med att vara våldsam.
Mer
7 år 2 månader sedan #906973 av vnv
Svar från vnv i ämnet Har du varit våldsam?
Jag kan inte ens stava till våldsam...

/snäll vnv :)