Polishämtning

Mer
9 år 10 månader sedan #677072 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Polishämtning
Bedömningen görs efter man blivit hämtad av polisen. Fasst så är det om man är kriminell också.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 10 månader sedan #677074 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Polishämtning
Nåt som man kan bli förbannad över när personal är mer ur balans borde sättas i fängelse själva då
Mer
9 år 9 månader sedan #677262 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Polishämtning
Polisen vill nog slippa polishämtningarna och att psykiatrin tar hand om det istället.I vissa fall går det säkert, men inte i alla fall, eftersom en liten andel kan vara farliga. Så fort någon av vårdpersonalen skadas vid en hämtning, så kommer säkert krav på att polisen skall ta över igen. Alternativet till polisen är väl att anhöriga försöker att få personen till sjukhus och sedan om det inte går sätta in polisen.
Mer
9 år 9 månader sedan #677263 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polishämtning
Men det finns personer som hatar poliser. Då blir det problematiskt om poliser hämtar och kör till psyket.
Det hjälper inte hur snälla och trevliga poliserna är då.
Mer
9 år 9 månader sedan #677411 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Polishämtning
Funderar på att anmäla mig till Mina vårdkontakter och i januari beställa tid på psyk.mottagningen. Sedan skriver jag: Gillar inte buss. Polishämtning, tack! :D
Mer
9 år 9 månader sedan #677427 av Richard
Svar från Richard i ämnet Polishämtning
Hur blev det med ambulans vid akuta psykiska problem? Stod det inte nått om det i nyhetsbrevet för ett tag sen? Men om man är våldsam eller farlig är det nog bättre med polis.