Polishämtning

Mer
9 år 9 månader sedan #677428 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Polishämtning
är detta vetenskapligt grundat eller sker de automatiskt???
Mer
9 år 9 månader sedan #677433 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polishämtning
En gång i min ungdom fick jag åka ambulans till psyket. Det var hyresvärdinnan som larmade.
Ambulanskillarna sa att det var tur att jag var lätt, när de lyfte mig till båren.
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
9 år 9 månader sedan #681000 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Polishämtning
Jag har också åkt med ambulans till Örebro. Det finns ingen akutmott. här...
Mer
9 år 9 månader sedan #681009 av Geta
Svar från Geta i ämnet Polishämtning
Jag blev också körd i ambulans i Örebro till regionsjukhuset.
Mer
9 år 9 månader sedan #681222 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Polishämtning
Kommer ihåg Undrande om ni minns honom. Han sa åt Alternativ sjung en aria när du blir handräckt (polishämtad). Alternativ frågade före eller efter? Det var nog en 7-8 år sedan detta hände.
Mer
9 år 4 månader sedan #709736 av Jacobson
Svar från Jacobson i ämnet Polishämtning
var snurrig efter några dagars vakenhet detta var 2003-2004 om jag minns rätt. gick omkring utan skor och stoppade bilar för jag trodde det låg snipers på taken som skulle knäppa mig. polisen ville mig inget gott trodde jag då. träffade på en radiobil liten bit utanför stan som vart misstänksamma mot mig och stoppade mig och körde mig till stationen. vart stoppad ofta på den tiden pga missbruk osv. jag bad om att få komma till psyk men dom kasta in mig i en cell utan kläder, fick för mig att jag skulle dö därinne så jag började gå runt den lilla gummimadrassen som låg på golvet i säkert 4-5 timmar.hörde dom flera ggr skrattandes utanför cellen kikandes i titthålet och så sa dom med skratt i rösten har du det bra jacobson. fick komma upp till piva där dom drogade ner mig så jag somnade. vaknade upp dagen efter någorlunda ok med lila fötter efter promenaden och virringen i cellen.. gillade inte polisen förr har inte så mkt övers för dom idag heller men jag sköter mig och dom låter mig va. men på den tiden hatade jag dom.