Militärtjänstgöring

Mer
4 år 5 månader sedan #1205596 av memphis
Svar från memphis i ämnet Militärtjänstgöring
Jag såg ofta flygvapnet öva när jag bodde i närheten av Skövde. Kanske var NG pilot :)
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205599 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Militärtjänstgöring
Jag gjorde högvakten. Vad heter slottet? Inte det inne i stan, tror det jag var vid låg västerut, kanske i Brommatrakten. Silvia kom ut klädd i lång kjol, heter det fotsid? Jag stod utanför vaktbåset. En annan gång kom avlösningen, det var en grupp där en tog vakten och en annan gick av sitt pass. Då kom kungen, vill minnas att han klev ur sin bil, en svart BMW. Gruppen gjorde halt och de däri och jag ställde oss i givakt. Själva högvakten gick man inne i stan. Lustigt, jag minns inte vad det heter heller.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Fantasio.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205600 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Militärtjänstgöring
Nissegossen drömde att han stod på vingen och flög omkring i ett RAF plan
Mer
4 år 5 månader sedan #1205601 av Geta
Svar från Geta i ämnet Militärtjänstgöring
Det har varit flygflottilj i Karlsborg tidigare. Nu är det bara i Såtenäs utanför Lidköping. Före jul flyger de som en julgran. Utanför Karlsborg har det varit fallskärmsjägarskola. Min pappa ville alltid att vi skulle åka och titta på flyguppvisningar och fallskärmshoppare på Flygets dag.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205603 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Militärtjänstgöring
Viskiater klarar nog inte för svåra uppgifter pga kognitiva problem.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205604 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Militärtjänstgöring

Admin1 skrev: Jag tror inte psykologen fick säga vilken IQ man hade på testet för ingen jag känner har fått reda på det. Men psykologen frågade mig om jag tänkte bli forskare. Hade ingen tanke på det eftersom ingen jag kände var forskare. Rena UFO tanken.


Nä det fick de inte. Men jag frågade snällt. :)