Klantskalletråden

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1277622 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Klantskalletråden

Admin1 skrev: Zoidar,
Försökte du torka mobilen?


Ja, lämnade den också på "torkning och reperation", men den var kokt, menar körd. Det var en Huawei. Nu har jag en Xiaomi.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277642 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klantskalletråden
Hade köpt ett nytt mobilfodral. Men så fick jag känslan av att det var bakterier på det och stoppade det i mikron, och satte på max. Mobilfodralet smälte och jag fick beställa, ett nytt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277644 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Klantskalletråden

Zoidar skrev: Torkade mina träningsbyxor i micron så de började smälta (syntet).

Badade i somras med min mobil i en vattentät magväska, som jag lyckades att inte stänga ordentligt så vatten läckte in och mobilen blev förstörd.



Ge inte upp mobilen det första att göra, ta ur batteriet och låt allt genomtorrt. sätt i batteriet, sedan försök återstarta den, kan lyckas när telefon är snustorr. Dock, varför bada med den på dig?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1277645 av krokus
Svar från krokus i ämnet Klantskalletråden
Nån gång när jag var och handlade mat och skulle betala i kassan, var det för lite pengar på kortet. Jag bad kassören ta bort toapappret, men jag har för mig att det inte räckte utan något mer fick tas bort. Så pinsamt! Detta var runt den 5:e i månaden.

Nån annan gång glömde jag plånboken hemma, och kassören fick ställa in alla mina varor i snuskylen bredvid kassan, medan jag sprang hem och hämtade plånboken.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277646 av Geta
Svar från Geta i ämnet Klantskalletråden
När jag jobbade i kyrkans café skulle jag baka sockerkaka kvällen innan att ta med. Jag misslyckades och det var försent att köpa nya ingredienser. På morgonen gick jag till ett bageri och köpte en sockerkaka. Ingen reagerade.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277649 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klantskalletråden
OH herregud, nu kom jag ihåg något!

Jag hade en grov paranoia att min hyresvärd var inne i mitt hem när jag inte var hemma, om ni minns. Sen skulle jag åka bort, och var rädd att hon skulle förstöra för mig. Så jag skaffade ett 15-tal hänglås och beslag och låste alla, garderober, möbler och dörrar. Satte fast alla nycklarna på min nyckelknippa och gick ut för att klippa gräsmattan.

Så när jag sitter där på gräsklipparen hör jag ett metalliskt slammr i knivarna! Då har min nyckelknippa ramlar ur fickan och hamnat under gräsklipparen!

Nycklarna var till största del helt böjda och förstörda. Jag fick bryta upp alla lås jag så omsorgsfullt satt upp på dörrarna!