Klantskalletråden

Mer
3 år 8 månader sedan #1277870 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Klantskalletråden
En gång halkade jag på ett bananskal som av någon anledning hade hamnat på golvet. En annan gång råkade jag oavsiktligt slå en kratta i huvudet på en granne. Det är sånt som man bara trodde hände i tecknade filmer.. :tänk
Mer
3 år 8 månader sedan #1278140 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Klantskalletråden
Är man impulsiv kan man klanta till det rejält. Det gäller att tänka efter innan.
Mer
3 år 8 månader sedan #1278142 av björk
Svar från björk i ämnet Klantskalletråden

Admin1 skrev: Är man impulsiv kan man klanta till det rejält. Det gäller att tänka efter innan.


ADMIN

I FIFA när jag passar brukar jag tänka...


Så här....


- får det lov att vara en ostbit ?
Mer
3 år 7 månader sedan #1278428 av krokus
Svar från krokus i ämnet Klantskalletråden
Denna fick mig att skratta högt!

Jeanette från "Tunnelbanan" på tv:

Mer
3 år 7 månader sedan #1278477 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Klantskalletråden
Den första av mina resor till Barcelona klantade jag mig rejält.
Efter att ha passerat metalldetektorn i tullkontrollen så glömde jag hela nyckelknippan. Det var nycklar till jobbet, lägenhet och tvättstugan bl.a.
När jag kom hem upptäckte jag fadäsen. Blev tvungen att ringa låssmed så att de fick borra upp polislåset och öppna dörren.
Dyrt och mycket irriterande.
Jag mailade till Barcelona flygplats hittegods, och de hade knippan där.
Min bror (som vid den tiden bodde i Barcelona) fick ta bilen till flygplatsen och hämta nycklarna, för att sedan skicka dem på posten till Sverige.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278512 av wasp
Svar från wasp i ämnet Klantskalletråden
När Facebook var ganska nytt och jag ny användare skrev jag i mailen till en Gävletjej som bodde i USA då och på den tiden var aviseringar från Facebook kopplade till hennes Fb förstasida! Gissa om jag skämdes, men skrev ju på svenska så de flesta av hennes Fb vänner inte förstod. Det tog ett halvt dygn att lista ut hur jag skulle plocka bort det, till sist kom jag på det. Klantskalle jag! :D :D