Klantskalletråden

Mer
3 år 8 månader sedan #1277666 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Klantskalletråden
Hehehe! När ni skriver om era pinsamheter aktiverar det ytterligare minnen hos mig.

Det har hänt mer än en gång att det har fattats pengar på kortet. Har nu lärt mig att när displayen visar Medges ej, så går jag bara därifrån utan att plocka bort några varor.

Jag hade turen att få en spelning på Kulturoasen här i stan. Det var mycket förberedelser uppe på scenen, bl a skulle min elgitarr stämmas. Jag hade en urdålig stämmare så jag gick ner på knä för att stämma gitarren by ear istället. Mitt i stämningen kom en tjej upp på scenen och bad mig att dra upp jeansen. Hela ändalykten var vänd mot publiken. Det var tydligen den stora behållningen av vår spelning, berättade en kompis (som inte var där!). Men andra ord värmde. Har faktiskt hela den spelningen på DVD. Om arslet är med någonstans? Nej, tji fick ni!
Mer
3 år 8 månader sedan #1277736 av memphis
Svar från memphis i ämnet Klantskalletråden
Minns en riktig tabbe, jag lekte med min bästis. Så var vi i ett förråd de hade på tomten och vi hittade en fin servis i blått och vitt. Då sa min bästis att han fått servisen av sin mamma, och han fick göra vad han ville med den.

Så tog han ett fat och kastade det med full kraft rätt in i väggen! Jag var chockad, men han fortsatte kasta fat efter fat, jag drogs med och snart hade vi krossat varenda del i hela servisen mot väggen!!

Lite senare, en annan gång, satt min mamma och fikade med bästisens mamma i deras kök och min mor utbrast: nämen vilket vackert fat! (Som bullarna låg på)

Då sa bästisens mamma: ja jag hade en hel servis en gång, men ungarna (sa våra namn) slängde allt utom detta fat i väggen. Jag skämdes så jag kunde dö.
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1277738 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Klantskalletråden
Klantade mig nyss. Gjorde en betalning till utlandet, sen glömde jag skriva ordernumret, vilket de påpekat att man skulle skriva. Clumpsy ass! :va?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 8 månader sedan by Zoidar.
Mer
3 år 8 månader sedan #1277744 av Richard
Svar från Richard i ämnet Klantskalletråden
Jag trodde först det berodde på klantighet, men det är jag som bara är sån... När jag hade min dejt hemma, så klädde hon av sig o undrade vad jag ville göra. Då sa jag;
-Jag ska gå o lägga mig, du kan få sova på soffan...

Men nu har jag haft flera tjejer här hemma o jag sover helst själv ändå. Jag känner en viss obekväm att sova med någon tjej. Visst, jag kan ha sex o så, men tycker inte det ger mig så jättemycket. Sen har jag förlorat hela mitt känsloliv, troligen p.g.a. medicinering.

Annars har jag ju klantat mig som t.ex. skjutit mig i armen, skurit upp hjässan o krockat med vägbommar på fyllan (på cykel alltså)...
Mer
3 år 8 månader sedan #1277792 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Klantskalletråden
Jag har tappat shampoo i duschen, jag har vält tallrikar för att ta den som är under, jag har kastat en lampa i väggen så det blev hål osv.
Mer
3 år 8 månader sedan #1277869 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Klantskalletråden
Jag kan inte komma på att jag klantat mig. Cosmos, på senare tid får jag ibland medges ej när jag blippar med kortet, men då måste man sticka in kortet och skriva koden för att det skall medges.