Klantskalletråden

Mer
3 år 7 månader sedan #1278530 av krokus
Svar från krokus i ämnet Klantskalletråden
Ja, i början av Facebook var Messenger inte lika stort som idag. Vet inte ens om Messenger fanns i början? Jag gick med i Facebook 2009.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1278545 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Klantskalletråden
Typisk ADD-grej nyligen. Jag sitter vid vardagsrummet och det är becksvart ute. För andra gånger under kvällen hör jag hur det är ljud från väggen. Jag tänker att kanske det är råttor som springer i väggen. Sedan efter en kvart öppnar jag balkongdörren och det spöregnar. Det var stuprännan som lät. :)

Admin1 skrev: Är man impulsiv kan man klanta till det rejält. Det gäller att tänka efter innan.

En asperger som inte gillar impulsiva. Och impulsiva som inte gillar aspergers. Jupp, sånt är vanligt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1281461 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Klantskalletråden
När jag var på mitt första jobb och mådde skit.... Gömde mig ofta inne i omklädningsrummet och snackade högt med mina röster, jag var helt inne i det då. Hade inte märkt hur en annan anställd smugit upp bakom mig, men blev varse om hens närvaro ganska snabbt ändå och vände mig om. Där stod hen och antecknade nåt i ett block. Skitskum person. Ja. Jag var också skum så klart, men denne personen var också lite egen... :roll: