Min arga mamma

Mer
5 år 10 månader sedan #1064474 av Geta
Svar från Geta i ämnet Min arga mamma
Det är inte konstigt om din mamma är orolig, när du är psykosbenägen. Hon vill ha lugnande besked bara.
Mer
5 år 10 månader sedan #1064475 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min arga mamma
Min mamma är också sådär. Jag är den enda av hennes barn som behandlas som en omogen hopplös person. Jag råkade ha sönder hennes bil av misstag, det straffade hon mig för i 2 år, lät mig inte låna hennes bilar. Det var ett misstag, bakluckan gick lite sönder tvärs över. Så överdimensionerat.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 10 månader sedan #1064535 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Min arga mamma
Visst är det så, Geta. Fast jag blir irriterad över särbehandlingen. Jag tycker jag gör ett bra intryck över telefonen.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1074690 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Min arga mamma
Minns inte att mina föräldrar varit arg på mig under de senaste 15 år. Dock så kontaktade dem psykatrin för 8 år sedan
då jag hade varit utan antipsykotika meds i mer än ett år, å jag blev konstig, aggressiv , muppig... å sa några onödiga saker

Det hela slutade med LPT!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Maxjohan1983.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 7 månader sedan #1086099 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Min arga mamma
Nu är mamma vred igen. Hon var så arg att hon sa åt mig att lägga på luren Man gör bäst i att lyda, hon har ju lite temperament. Jag drar till kompisen imorrn, vi ska se en film med stora idolen Danny Trejo. Då kan hon ringa bäst hon vill, jag har barre hemtelefon.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1086169 av memphis
Svar från memphis i ämnet Min arga mamma
Va?! Har du ingen mobiltelefon Fantasio?!! det var i så fall mycket ovanligt, "last man standing". lol
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.