Vad ska jag göra

Mer
3 år 11 månader sedan #1254309 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad ska jag göra
Personangrepp sprider sig som ringar på vattnet. Det är därför vi måste stoppa det när de uppkommer.
Mer
3 år 11 månader sedan #1254310 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
Ja, ja, det är inget att tjafsa om

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254321 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad ska jag göra
Jag tjafsar om vad jag vill bäste herrn. Tycker jag att något är viktigt pratat jag om det bäst jag vill.

Geta skrev: Att vara blåst härstammar från skriklådan för ett par dagar sedan. Det har ingen betydelse vem som går till personangrepp. Det ska undvikas på Viska.

Precis Geta!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 10 månader sedan #1262662 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Admin. Jag vill veta om mina vanföreställningar som jag då bör ha haft dom ggr jag ska ha insjuknat enligt psyk. vårdn Hur ska jag gå till väga? Jag måste ju haft vanföreställningar men jag förstår inte vilka eller hur dom var. Bisarra? icke bisarra? Va jag förföljd?
Mer
3 år 10 månader sedan #1262777 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad ska jag göra
Du kan ju begära ut din journal och läsa vad som står där.
Mer
3 år 10 månader sedan #1262794 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Min journal för dom senaste åren finns på vårdguiden och det står att jag har diagnosen paranoid schizfren men det står ingt om vanföreställningar eller ngt annat om hur jag är, Alla läkare undr dom åren som man kan läsa i journalen konstaterar efter samtal med mig att jag inte uppvisar några psykotiska symptom.