Vad ska jag göra

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1212625 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Dom kanske inte har så fel jag vet inte. Jag tycker jag behandats lite konstigt.

En läkare brukar läsa upp en sammanställning när man blir uppskriven och då brukar dom vara noga med att påpeka ev överträdelser man begått. Inget man gör för att skona patienten från obehag kanske. Jag har fortfarande inte förstått om det är uppförande och utseende dom är mest intresserad av eller mentala hälsa.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212832 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Utseendet säger mycket om den mentala hälsan.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212844 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Vad ska jag göra
Som sagt då så brukar man mogna till sig i olika perioder.... och jag har läst om hur "förändringar" i livet brukar te sig...
Kan säga att jag fick spunk när jag va 20åtta... men du vet väl va 40 års kris och sådant är va?....

Om du har lite stats så kan jag kolla på dom.. typ IQ och sånt.. mest för eget intresse men kanske kan ge dig lite feedback :P...

Av diagnosen att säga har jag för mig att bara 5 % av alla med schizofreni är arbetsför över 50% dvs... 1/20 av schizofrena... Kollade själv arbetsförmedlingen nu för egen del och jag klicka i 25% och det fanns 17 jobb... majoriteten dök upp för att dom inte hade satt arbetstid... "tillsvidare" var vanligt... Sen utbildning och sånt.. HAHA.. Har en öl i kroppen men säg att du pluggar 3 år och blir blaha... då behöver du jobba över 50% en längre tid för att det ska va värt det.. annars blir det bara pajas av det....
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1212853 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Vad är det här för någonting?

Geta skrev: Utseendet säger mycket om den mentala hälsan.

Det finns professorer som kanske inte ser helt krya ut om man går efter utseendet bara. Dom kan verka ganska udda på andra sätt också.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212856 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Vad ska jag göra
Siffror och klåfingerhet... FUCK
Mer
4 år 4 månader sedan #1212863 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Till exempel Leif G W Persson ser inte helt kry ut.