Vad ska jag göra

Mer
4 år 4 månader sedan #1212894 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad ska jag göra
De sätter vad som helst i omdömet, det hamnar i journalen, jag blev skitarg men gjorde inte annat pratade om det med min sköterska.

psykiatrin, men även somatikern skriver att man är hotande ty de är illvilliga och skriver för nästa ansvarig, men det har jag ingen koppling till något, blev mycket förvånad och jag gjorde ett skriftligt intyg om att vårdcentral läkaren kunde läsa min journal tills han upphör att vara patientansvarig läkare på vårdcentralen för i journalen psyket då att jag aldrig hotat, hittar något i den riktningen är han värd en middag ute

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1212973 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Det gäller inte bara mig. Jag såg hur dom behandlade andra patienter och till och med varandra i personalen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213596 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad ska jag göra
aaabbbrkc
Hur länge har du haft tvång i öppenvård? Det brukar oftast vara en månad. Många tycker tvång i öppenvård är bra för man får komma hem tidigare och slipper vara inlagd längre tid. Hur ofta måste du träffa psykiatrin vid tvång?
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1213619 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Admin1 skrev: aaabbbrkc
Hur länge har du haft tvång i öppenvård? Det brukar oftast vara en månad. Många tycker tvång i öppenvård är bra för man får komma hem tidigare och slipper vara inlagd längre tid. Hur ofta måste du träffa psykiatrin vid tvång?

Låter lite konstigt det du säger med en månad för det har varit snart ett år. Dom förlängde i höstas och jag vet inte om dom tänker att det ska vara resten av livet? Jag måste hämta all min medicin hos dom för att dom ska bedriva sina bedömningar.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213621 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Jag var inlagd med LPT 1998. Vid utskrivningen fick jag ÖPT några månader. Det är för att psykiatrin ska kunna snabbt lägga in en igen om man försämras.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213623 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad ska jag göra
Jag hade inte hört talas om ÖPT förräns härom året. Konstigt att jag aldrig haft det som haft LPT på mig flera ggr.