Vad ska jag göra

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1213718 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad ska jag göra
krävs väl 6 månaders "övervakad psykos" för en shizo diagnos har jag för mig
Mer
4 år 4 månader sedan #1213745 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

PsychoWard skrev: krävs väl 6 månaders "övervakad psykos" för en shizo diagnos har jag för mig

När det gäller det här så är det inget som stämmer och är som det ska vara
Mer
4 år 4 månader sedan #1213746 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad ska jag göra

aaabbbrkc skrev:

Admin1 skrev: aaabbbrkc
Hur länge har du haft tvång i öppenvård? Det brukar oftast vara en månad. Många tycker tvång i öppenvård är bra för man får komma hem tidigare och slipper vara inlagd längre tid. Hur ofta måste du träffa psykiatrin vid tvång?

Låter lite konstigt det du säger med en månad för det har varit snart ett år. Dom förlängde i höstas och jag vet inte om dom tänker att det ska vara resten av livet? Jag måste hämta all min medicin hos dom för att dom ska bedriva sina bedömningar.

Förmodligen tror de att du kan sluta med medicinen och bli våldsam. Fråga om du slipper tvångsvården om du accepterar depåinjektioner.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213761 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra

Admin1 skrev:

aaabbbrkc skrev:

Admin1 skrev: aaabbbrkc
Hur länge har du haft tvång i öppenvård? Det brukar oftast vara en månad. Många tycker tvång i öppenvård är bra för man får komma hem tidigare och slipper vara inlagd längre tid. Hur ofta måste du träffa psykiatrin vid tvång?

Låter lite konstigt det du säger med en månad för det har varit snart ett år. Dom förlängde i höstas och jag vet inte om dom tänker att det ska vara resten av livet? Jag måste hämta all min medicin hos dom för att dom ska bedriva sina bedömningar.

Förmodligen tror de att du kan sluta med medicinen och bli våldsam. Fråga om du slipper tvångsvården om du accepterar depåinjektioner.

Hur är det med att lämna landet med öpt?
Mer
4 år 4 månader sedan #1213762 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad ska jag göra
Det är inte att rekommendera.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213767 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Vad ska jag göra
Har jag något val? Dom har ju förstört det så jag inte kan vara kvar här. Det finns saker i mina föräldrars ägo som jag gärna vill kunna få nån dag men då vet jag inte hur det blir med det om jag måste gå i landsflykt.