Apatisk...

Mer
15 år 6 månader sedan #155965 av Geta
Svar från Geta i ämnet Apatisk...
Antidepressiva kan ge blodtryckssänkning så att man
blir yr när man ställer sig upp.
Det märkte jag när jag började med cipralex.
Kan det det vara någor sånt som du kände av, Q.L?
Mer
15 år 6 månader sedan #155970 av Stinan
Svar från Stinan i ämnet Apatisk...

Admin1 skrev: Jag har aldrig tidigare hört att någon här har svimmat av efter antidepressiva.
.

Har du missat mej? Jag svimmade nästan dagligen av Zoloft... (utöver flera andra biverkningar)
Mer
15 år 6 månader sedan #156128 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Apatisk...
Man kan svimma av allt som ger blodtrycksfall... jag svimmade mycket av Nozinan och Hibernal...
Mer
15 år 6 månader sedan #156228 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Apatisk...
Jag har kollat i FASS och både Cipralex och Zoloft kan ge svimning eller synkope, men det drabbar bara max 1 procent av dem som tar medlen. Remeron däremot verkar inte ge svimning som biverkan utan enbart yrsel hos max 1 %.

Geta,

Att du känner yrsel, när du hastigt reser på dig kan bero på Risperdal, som har den biverkan. Jag har själv känt av detta ibland
Mer
15 år 6 månader sedan #156256 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Bristande intresse
Q.L,

O,ja. Musiken och trummspelandet är väl det som är minst likgiltigt, men inte samma glöd som förr. För övrigt känner jag mig som en sten. Den drivkraften jag saknar mest är själen. Om det beror på mediciner, vet jag ej. Handlar nog om att komma in i rätt sammanhang och träffa rätt människor. Ett svårt steg att ta om man känner att självförtroendet är i botten, men över tröskeln måste vi alla ta ett kliv över tillslut. Jag bryts ner av tanken på att musikbranshen är hård och nästan omöjlig. Vore det lika lätt att bli musiker som lärare så vore det lättare. Bär man på enorma kvaliteter som man inte får utlopp för ger frustration. Finns många här på siten säkert som bär på unika saker som man kan ha svårt att få utlopp för i detta hektiska samhälle. Kan allt slappna av mera så kommer nog människor i allmänhet må bättre som leder till godare vägar.
Mer
15 år 6 månader sedan #156289 av Libellule
Svar från Libellule i ämnet Apatisk...
Jag blir så trött på mig själv. Är så apatisk. Får inget vettigt gjort när jag är hemma. Sitter bara av tiden. Jag som varit så kreativ förut och längtade efter den tiden då barnen skulle bli tillräckligt stora för att man skulle få några timmar för sig själv under dagen. Nu är jag där, men vad blir det av det?? Absolut INGENTING! :cry: :evil: