IQ

Mer
5 år 7 månader sedan #1094039 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
Ska se hur många starköl jag får :D

GETA, Jag svarade på en mattefråga som en idag ingenjör inte kunde svara på :D Men bara en gång...och så såg det ut
Mer
5 år 7 månader sedan #1094040 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
Så har jag också det Nissegossen men det går ett tag 5-10min och så kommer jag på det, vare sig det var att ta sopor eller ställa tillbaka mjölken :snopen

Det tar inte lång stund att minnas för mig, jag står där och går tillbaka i minnet och finner oftast vad det var medan jag står där. Det tar inga fem minuter. minns jag inte går jag till platsen jag var och oftast kommer det direkt Som tillägg kan jag nämna att efter att ha pratat med någon och 10 min senare kommer jag på ett dräpande svar. Jag gav mig sjutton på att jag skulle ha det när jag pratade med någon och numer har jag svarte direkt en s.k Göteborgare jag ger med andra ord svar direkt och den jag talar med blir svarslös.:rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1094041 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet IQ
Recard, jag fick 100kr för varje MVG på prov. Jag var inte dålig i matte, men orkade inte koncentrera mig på nått så ointressant. Bättre med historia, samhäll, filosofi, psykologi, naturvetenskap...
Mer
5 år 7 månader sedan #1094043 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet IQ
Jag läser skitavancerade engelska böcker ändå trots ja inte förstår alla ord, tänker att förstår ja 40 % e de bra. Har aldrig gillat o begränsa mig. Min brorsa gjorde TOEFL testet tror ja för o få studera i singaporre o klarade de, det e skitsvårt.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094044 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
Jag får 17 starköl, tackar och bockar, ska jag dricka alla på en gång?

Jag är inte autistisk men har svårigheter med social interaktion.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094045 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet IQ
Nästan alla i min klass bodde i miljonvillor under 1980-talet! Nästan alla hade föräldrar som var företagare. Min styvpappa var i alla fall en tjänsteman.