IQ

Mer
5 år 7 månader sedan #1094049 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
17 starköl? Dela med dig till en fattig...:grandpa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1094051 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet IQ
Jo de var de ämnerna ja gillade me, minus möjligtvis NV. I kommunikation gjorde ja ett arbete o muntlig föreläsning baserat på en chomsky bok om propaganda systemet som ja fick MVG på, o så sa läraren kommer du på nästa prov får du MVG i kursen. Jag låg hemma o sov istället o fick bara VG, behövde sömnen så jävla mycket mer då ja somnade kanske 5 på morgonen p.g.a av insomnia sen var tvungen o stiga upp 7 på morgonen om ja skulle till skolan.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094055 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
Du får två så att du inte blir för full.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1094056 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
Läsa innantill fick jag ofta göra i skolan. Inte för jag var dålig utan troligen tvärt om, jag läste ju och förändrade tonen så jag tror att jag berättade med inlevelse i texten och att det var roligt att höra på mig.

17 starköl? Dela med dig till en fattig...:grandpa

Klistra dem på skärmen och tryck Enter!:tomte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1094059 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
Jag visste inte om jag var bra på nånting men jag fick bra betyg ändå.. Jag hade svårt att hänga med i allt dom ville jag skulle göra.

@Nisse: Jag kan hälla dom i en 1.5l colaflaska och skicka dom med posten?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Klanggedin.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094060 av Geta
Svar från Geta i ämnet IQ
Jag ansträngde mig inte särskilt mycket i skolan för att få bra betyg. De var hyfsade ändå.