IQ

Mer
5 år 7 månader sedan #1094073 av Geta
Svar från Geta i ämnet IQ
Jag var inte heller mobbad i skolan. Det kan jag inte skylla på att jag blev psykiskt sjuk.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094076 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
@GETA och tur är väl det :)
Mer
5 år 7 månader sedan #1094081 av Geta
Svar från Geta i ämnet IQ
Ungdomar idag kan se fram emot att de ska få jobba tills de är 70 år.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094083 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
Oj vad synd.. jag fick inte ens jobba ett år :D
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1094092 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet IQ
Jag störde mig på en kille som var ett år äldre än mig i klassen (han fick gå om ett år) och som var sämst i klassen men så drogs han till mig hela tiden. Han hade alla förutsättningar för att få ett bra liv men han sabbade det. Han dog för runt 10 år sedan genom nån slags självmordspakt. Han körde en bil rakt mot en affär och fjuttade eld på bilen samtidigt. Det var nåt sånt det stod i lokalnyheterna i början av 2010-talet!

Han var också en av flera som misshandlade mig när jag var ung! Tror att han var psykopat eller nån slags ADHD: Åre. Förstår inte varför psykopater dras till mig?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094096 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
Blev sjuk på jobbet treskift med rullande schema gav mig ett uppdämt sömn behov och hallucinerade när jag bad om medicin för att få sova. Där efter är historia på psykavdelningar medicinen konserverade sjukdomen och jag har behövt medicin sedan dess

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum