IQ

Mer
5 år 7 månader sedan #1094061 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
Gjorde knappt läxor, det var för tråkigt men jag insöp(!) vad fröken hade att säga i klassrummet och det hon sagt det räckte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan #1094062 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet IQ
För mig kändes det inte som det var omöjligt o få bra betyg i allt, bara som det krävdes jävligt mycket tid o ja kände inte att de va värt det, roligare o inte veta o roligare o va ute o spela fotboll eller nåt
Mer
5 år 7 månader sedan #1094067 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
Jag visste inte om jag var bra på nånting men jag fick bra betyg ändå.. Jag hade svårt att hänga med i allt dom ville jag skulle göra.

@Nisse: Jag kan hälla dom i en 1.5l colaflaska och skicka dom med posten?

Bara glöm det, det flyter mycket öl under broarna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 7 månader sedan - 5 år 7 månader sedan #1094068 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet IQ
Jag var inte mobbad men jag blev lite utanför för att jag kom in i klassen senare en dom andra. Däremot hade jag gamla vänner som jag haft sedan barnsben..

@Nisse: Öresundsbron?
Last edit: 5 år 7 månader sedan by Klanggedin.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094069 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet IQ
Jag hade svårt att komma ifrån i skolan att ja ändå var arbetarklass, ja såg mina föräldrar kämpa o slita utan mycket i gengälld som zombies ibland o såg 45 år av löneslaveri framför mig vart än ja gjorde. Men min brorsa kommer antagligen få ett bra jobb efter han e klar me sina studier så de e han som e den verkliga rebellen.
Mer
5 år 7 månader sedan #1094071 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet IQ
Som jag sade till chef van när han sade på Kungsportsbron han sade den tjugan jag lånade utav dig kan jag inte betala tillbaka, Jag vände på huvudet och spottade ned ned i vallgraven och sade spytte i havet det finns väl sådana saker även i mitt liv, det går i den allmänna konkursen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum